יום שלישי , 22 אפריל 2025
לרמת הגולן המושלגת על מיצובישי פאג'רו. עד מתי עוד נוכל ליהנות ממכוניות כאלו? צילום: רוני נאק
לרמת הגולן המושלגת על מיצובישי פאג'רו. עד מתי עוד נוכל ליהנות ממכוניות כאלו? צילום: רוני נאק

גלריה: מיצובישי פאג'רו להר אודם

רוני נאק

הרבה הרפתקאות עברתי לאורך השנים על סיפונו של מיצובישי פאג'רו. רכב שהיה ועודנו ציר מרכזי בקבוצת רכבי השטח. בשנים האחרונות, תקנות זיהום אוויר ואופנות משתנות השאירו אותו לבד בשטח – למעט אותו יריב שכמו בסרט פעולה נראה שאי אפשר בלעדיו (טויוטה לנדקרוזר) שניהם דגמים חשובים מאד למותג שלהם, ובשני המקרים הם אחראיים על המוניטין הטובים. בשנים האחרונות פאג'רו התעדן והשתפר מאד בנימוסי הכביש שלו. אפילו הוא ניצח את טויוטה לנדקרוזר במבחן השוואתי בעיקר בזכות היותו כלי רכב יומיומי נעים יותר ועם דינאמיקה עדיפה דווקא על הכביש. ובכל זאת מיצובישי פאג'רו לא זנח את השטח ועם טרנספר "סופר סלקט" המאפשר הנעה כפולה גם בכביש ויחס LOW, וגם נעילת דיפ' מקורית מהיצרן – הוא שומר על יכולת יותר מסבירה בשטח בוודאי אל מול השטפון של רכבי הפנאי הרכים.

לרמת הגולן המושלגת על מיצובישי פאג'רו. עד מתי עוד נוכל ליהנות ממכוניות כאלו? צילום: רוני נאק
לרמת הגולן המושלגת על מיצובישי פאג'רו. עד מתי עוד נוכל ליהנות ממכוניות כאלו? צילום: רוני נאק

כך שכאשר תחזית מזג האוויר סיפרה על השלג שעתיד לכסות את צפון הגולן – מיצובישי פאג'רו היה הבחירה הראשונה ליום מראתוני שמתחיל בנסיעה ארוכה לאודם, ממשיך עם התפלשות ראויה בשלג ומסתיים בדהרה חזרה למרכז – יום של כ- 400 קילומטרים והרבה שעות נהיגה. וכל זה כדי להביא לכם – מי שאיתרא מזלו להיות כלוא במשרד – גלריית צילומים ברזולוציה גבוהה ובמידה שמתאימה גם למסכי המחשב הרחבים של עכברי ההיטק. הורידו חופשי, שתפו, שלחו לחברים – עליי.

Check Also

רנו קליאו החל ב-124,990 שקלים

הסופרמיני לבית רנו חוזרת לאולמות התצוגה בגרסת אבזור אחת ומחיר שמתחרה בחשמליות הקטנות. שנה אחרי עדכון הדגם שעודכן ב-2019

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *