תומר הדר
איך אתם אוהבים את הרנגלר שלכם? אם מדובר ב-JK, אז התשובה ברורה: עם מנוע פנטאסטאר בעל שש בוכנות במקרה הסטנדרטי – ועם מנוע המי מופרך בעל שמונה בוכנות בנפח 6.4 ליטרים במקרים הדורשים גם טיפול נפשי. אם מדובר ב-TJ, אז במקרה הטוב מדובר בשש בוכנות בטור-ובמקרה הרע בארבע בוכנות עייפות. אך בשנה הבאה יצטרף למשפחת מנועי הרנגלר מנוע חדש ומפתיע: מנוע טורבו בעל ארבעה צילינדרים, שיפיק 300 כוחות סוס.
המנוע החדש יותקן בדור הבא של הרנגלר וישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה מהירויות. מנוע הטורבו מוגדר על ידי גורמים בארה"ב כ"בחירה החסכונית" לבעלי רנגלרים. המנוע החדש ייוצר בטרנטון, דרומית לדטרויט, במפעל המייצר כיום את מנועי הפנטאסטאר של הרנגלר. בעתיד צפוי מנוע הטורבו של ג'יפ לחלחל לדגמים אחרים של קונצרן קרייזלר. על פי דיווחים בארה"ב, נפח המנוע החדש, שיקרא "הוריקאן" (שם היסטורי של קרייזלר) הוא שני ליטרים, אך המנוע הקטן יהיה עמוס בטכנולוגיה: החל בהזרקת דלק ישירה וכלה במגדש טורבו בעל גאומטריה משתנה