ניר בן זקן
ג'יפ רנגלר הוא כנראה הרכב הכי פחות מתאים להשבחת ביצועי כביש. הוא מתבסס על מכלולים טובים-לשטח כמו שלדת סולם וסרנים חיים שיוצרים מרכב כובד גבוה משל נושאת מטוסים, וצורתו הרבועה מקנה לו מקדם גרר של מקרר. בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות שיפורים לרכב השטח האייקוני נפוצים למדי, אבל סדנת האק דיזיינס (Hauk Designs) מצ'ימבסבורג פנסילווניה, המתמחה בבנייה ייחודית ושיפורים לג'יפ רנגלר בעיקר, לקחה את הרנגלר והעבירה אותו מסכת שיפורים קיצונית ומטורפת גם אפילו ביחס לאמות המידה האמריקאיות.

עיקר השדרוג נוגע ליחידת הכוח, או יותר נכון תחנת כוח. את מנוע ה"פנטסטאר"; V6 בנפח 3.6 ליטר עם 284 כ"ס, מחליף V8 סופרצ'ארג'ד (מגדש על) בנפח 6.2 ליטר באדיבות דודג' צאלנג'ר הלקאט. הוא מפיק 707 כ"ס ו-89.7 קג"מ, מחוזות השמורים למכוניות על, בעוד תיבת הילוכים אוטומטית עם 5 יחסים של מרצדס. נתוני ביצועים רשמיים טרם נמסרו.

כדי לתמוך בתוספת הכוח הותקנו גלי הינע מחוזקים, מיתלים של בילשטין, ודיסקיות בלימה מחורצות עם קאליפרים בעלי שישה בוכנות מלפנים. כמתבסס במקור על גרסת הרוביקון נשמרו הילוך כוח קצר ונעילות לדיפרנציאל הקדמי והאחורי ואם לא די בכך כדי לצלוח כל אתגר עבירות מזדמן אז גם המרכב הוגבה על ידי ערכת המיתלים המאפשרת התקנת צמיגי שטח קרביים של "ניטרו" במידה 35X12.5R17 על חישוקים יחודיים עם טבעת "בידלוק" המונעת את פריקת הצמיג מהחישוק בנסיעה בלחץ אוויר נמוך.

בשונה מגרסאות דומות הנבנות כיחידה בודדת, הסדנה הצהירה כי היא תייצר כ-50 יחידות מהרנגלר הפסיכי. מחירים טרם נמסרו. למידע נוסף הכנסו לאתר של הסדנה:haukdesigns