ניר בן זקן
אחרי שסיימה את שנתה הראשונה בישראל עם מסירת קרוב ל- 2,500 מכוניות, מתוכם יותר מאלף דאסטרים, דאצ'יה משיקה את גרסה נוספת לקרוסאובר עם מנוע 1.2 TCe טורבו בנזין והנעה כפולה.
עד כה הוצעה גרסת הבנזין רק עם הנעה קדמית, בעוד שמנוע הדיזל היה האופציה היחידה בגרסת ההנעה הכפולה יחד עם תג מחיר שהתחיל ב-120 אלף שקלים.

גרסת הבנזין 4X4 הושקה בתערוכת ג'נבה בשנה שעברה, משלבת בין מנוע טורבו בנפח 1.2 ליטר (המוכר מדגמי רנו) המפיק 125 כ"ס ב-5,250 סל"ד ו-20.9 קג"מ ב-2,000 סל"ד. הוא משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית עם ראשון קצר (4.45 המהווה מעין תחליף להילוך כוח) והנעה כפולה בעלת שלושה מצבים (הנעה קדמית, אוטומטי ודיפרנציאל מרכזי נעול).
בדומה לגרסת הדיזל גם הבנזין יוצע בשתי רמות גימור; "לאורייט" הבסיסית הכוללת מערכת שמע עם קישורית בלוטות', פסי גגון ופנסי ערפל בעוד גרסת "פרסטיג'" הבכירה מוסיפה מסך מגע בגודל 7", בקרת שיוט, הגה וידית הילוכים מצופי עור, חלונות אחוריים כהים, חיישני חניה וחישוקי סגסוגת בקוטר 16". המחיר מתחיל ב-100 אלף שקלים (ועוד 7,500 שקלים לגרסה המפוארת), מה שהופך את הדאסטר, יחד עם סוזוקי ג'ימני, לרכב ה-4X4 הזול בישראל.

• מבחן רכב דאצ'יה סנדרו סטפוואי
דגם נוסף שמצטרף להיצע הוא מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר לסנדרו סטפוואי (גרסת פנאי-שטח) שהוצע עד כה עם מנוע בנזין בלבד. מדובר בגרסה מוחלשת למנוע המוכר מהדאסטר שמפיק 90 כ"ס ב-3,750 סל"ד ו-22.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד בשידוך לתיבה ידנית עם 5 הילוכים והנעה קדמית. בדומה לגרסת הבנזין גם הדיזל תוצע ברמת גימור אחת הכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7", מערכת ניווט, בלוטות' עם העתקה של ספר הטלפונים בעברית ובקרת שיוט במחיר של 75 אלף שקלים מה שהופך אותה למכונית בעלת מנוע דיזל הזולה בישראל. לגרסת הדיזל של דגם סנדרו יש יתרון כפול על מתחריו בזכות שווי שימוש נמוך (הגזר ממחירו), ותחזוקה שוטפת זולה בזכות החסכנות של מנוע הדיזל המותקן בו (כ-20 ק"מ לליטר).
רועי שחורי, מנהל מותג דאצ'יה בישראל, מסר כי: "הרחבת ההיצע הדגמים ברי השגה מאפשר לדאצ'יה לפנות לקהלים רחבים יותר. הדאסטר 4X4 הוא רכב שטח אמיתי ושימושי במחיר נגיש שיאפשר ללקוחות צוהר לעולם טיולי השטח בסגמנט שכמעט ונכחד בשנים האחרונות."