ב.מ.וו התחילה לשווק את המכונית החשמלית שלה i3 בגרמניה רק לפני שבוע. הנה הצצה מרתקת לאופן שבו מנסה היצרן הגרמני ליצור מהפכה בייצור מכוניות ועל הדרך להוזיל את מחירי סיבי הפחמן:
![הקץ לפחחות? ב.מ.וו מכניסה לראשונה סיבי פחמן לייצור המוני. לא סיפור בעולם האופניים אבל עם פוטנציאל להשפיע על כולנו. צילום: ב.מ.וו הקץ לפחחות? ב.מ.וו מכניסה לראשונה סיבי פחמן לייצור המוני. לא סיפור בעולם האופניים אבל עם פוטנציאל להשפיע על כולנו. צילום: ב.מ.וו](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2013/11/P90127352-e1385306888105.jpg)
ב.מ.וו התחילה לשווק את המכונית החשמלית שלה i3 בגרמניה רק לפני שבוע. הנה הצצה מרתקת לאופן שבו מנסה היצרן הגרמני ליצור מהפכה בייצור מכוניות ועל הדרך להוזיל את מחירי סיבי הפחמן:
ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים
ההשוואה של מחיר לק"ג לגמרי מוטעית: ק"ג מרוכבים לא מחליף ק"ג פלדה . כדי לקבל חוזק זהה משתמשים בהרבה פחות משקל של מרוכבים-לכן ההבדל הרבה יותר נמוך!