רוני נאק
הקשישים שבחבורה לבטח יזכרו, איך פעם נהגנו לשבת במערה לאור המדורה ולנהום משפטים כגון "אה..איך קראו להיא, ששרה את השיר הזה עם השמלה, בסרט עם שני המרגלים". כיום זה לא קיים יותר: כך מה שצריך לעשות זה לפתוח את הסמארטפון, להקיש קלות על גוגל ולכתוב משהו על ההיא, השיר, הסרט והמרגלים. והתשובה קופצת ישר. מה לעשות, גוגל מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו – ומכיוון שכך, חיפושי גוגל הם גם השלב הראשון לעתים קרובות ברכישה של רכב חדש.
ומהי המכונית שמחפשים הכי הרבה בגוגל? התשובה אולי תפתיע אתכם: הונדה CRV המחודש. זהו הרכב שאמריקאים חיפשו בגוגל הכי הרבה השנה. כך עולה מנתונים שגוגל משחררת לסיכום 2016. הונדה CRV הוא הדגם שחיפשו הכי הרבה, והונדה היא המותג שזכה למספר החיפושים הגדול ביותר. אחרי הונדה CRV , במדד חיפושי הונדה, נמצא רכב פנאי נוסף: הונדה פיילוט.

במקום השני ברשימת המותגים שזוכים לחיפושי גוגל נמצאת מרצדס בנץ ואחריה במקום השלישי נמצאת טסלה. אחריה למבורגיני (מותר לחלום), וולוו (מותר גם להיות הגיוניים), פורד (מאוד הגיוניים), יגואר, בנטלי, מזראטי ואת הרשימה סוגרת במקום העשירי רולס רויס.