ניר בן זקן
הביקוש הגובר לדגמים ספורטיביים בקטגוריית היוקרה גרם לוולוו, שמאז רכישתה על ידי ג'ילי עוברת רנסנס, לאמץ את מי שהייתה בעבר חטיבת המירוצים החיצונית כחטיבת הרכבים הספורטיביים בדומה ל-M עבור ב.מ.וו, AMG של מרצדס ו-quattro GmbH של אודי. אחרי שהשיקה גרסאות "חמות" לדגמי הפרטיות חושפת וולוו לראשונה גרסת פולסטאר גם ברכב פנאי, ה-XC90 החדש, שעשוי לקצר את זמן הסעת הילדים לבית הספר או לחוג הכדורגל, אם כי אין מדובר בתשובה שוודית לגרסאות הקצה הגרמניות.

ערכת השיפור נעשית על ידי שינוי תוכנת ניהול המנוע, ללא החלפת חלקים כלשהם ומוצעת עם מנוע ה-D5 טווין טורבו דיזל וה-T6 בנזין עם מגדש טורבו ומגדש על. את לוגם הסולר זוכה לתוספת של 8 כ"ס ו-3 קג"מ עם 233 כ"ס ו-51 קג"מ בעוד הבנזין מקבל לחיזוק של 14 סוסים ו-4.1 קג"מ עם 334 כ"ס ו-44.9 קג"מ. שאר המכלולים (מיתלים, בלמים, הגה וצמיגים) לא עברו כל שינוי.

באירופה וולוו תציעה את גרסאות הפולסטאר לרכישה באולם התצוגה, או ניתן לרכוש את ערכת השיפור גם במוסכי השירות במחיר של 4,900 שקלים כשההתקנה לוקחת כחצי שעה. ערכת השיפורים נשקלת לשיווק בישראל גם על ידי חברת היבואן המקומי.