ניר בן זקן
ארבע חודשים לאחר שהושק יונדאי טוסון בישראל מצטרפת להיצע גרסת הנעה כפולה זו תוצע עם רק עם המנוע הגדול בהיצע; 2.0 ליטר עם 155 כ"ס ובשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית. למערכת ההנעה אופציה לנעילה של הדיפרנציאל המרכזי המאפשרת הורדה יעילה יותר של הכוח בתנאי אחיזה חלקים כמו חול ובוץ. מערכת המיתלים זהה לגרסת ההנעה הקדמית כך שמרווח הגחון (17.2 ס"מ) וזוויות המרכב (גישה/נטישה 23.9/17.2 מעלות) זהים לגרסת ההנעה הקדמית.

הטוסון 4X4 מוצע רק ברמת האבזור פרימיום הבסיסית בהיצע מנועי ה-2.0 ליטר שכוללת מערכת "קונקטד קאר" עם מסך מגע בגודל 8", מצלמת רוורס, שליטה מההגה, בלוטות' ו-USB, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג אחוריים, בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם, מראות מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות, חישוקים קלים בקוטר 17" ו-6 כריות אוויר.
יונדאי טוסון 4X4 ישווק, ב-175 אלף שקלים, 17 אלף שקלים יותר מגרסת ה-2.0 הנעה הקדמית ו-32 אלף שקלים יותר מגרסת ה-1.6 הבסיסית.