תומר הדר
ראלי דאקר כבר לא בדיוק מתקיים בדאקר, מה לעשות, העולם השתנה. אך עם זאת, היצרניות עדיין משחררות מדי שנה לראלי מפלצות שמבוססות, בערך, על מכוניות הכביש שלהן ולנו זה עושה ממש ממש טוב. אחת המכוניות המרתקות יותר שישתתפו בשנה הבאה בדאקר היא המיני קופר וורקס.

לפני שתדמיינו מיני קופר וורקס ברחובות תל אביב, בפקק, עם תיבה אוטומטית ושקיות מעצבים מאחור, כדאי שתחשבו שוב: הקופר וורקס שמיועדת לדאקר לא מכילה מקום לקניות. היא מבוססת על הקאנטרימן אבל כאן מסתיים הדימיון (הקלוש).

לקופר וורקס שמיועדת לדאקר יש מנוע 6 צילינדרים טורי בנפח 3.0 ליטרים שמוכר היטב מדגמי הדיזל של ב.מ.וו. המנוע שודרג קלות כדי להפיק 340 כוחות סוס ב3,250 סל"ד ו(שימו לב) 80 קג"מ לכיבוש דיונות. התיבה ידנית כמובן, בעלת שש מהירויות והדיפרנציאלים, מקדימה ומאחור ננעלים מתא הנהג. על הפליטה אחראית יצרנית האגזוזים אקרפוביץ' שמוודאת שהגאזים יזרמו החוצה בשמחה וברעש גדול.

מערכת המתלים הנפרדים תוכננה על ידי REIGER RACING ומאפשרת מהלך מרשים של 25 סנטימטרים בכל אחת מפינות הרכב ואילו על הבלימה אחראים דיסקים בקוטר 320 מילימטרים. בהצלחה מיני, אפילו אשת כבר ממש לא מיני מי.