יום שלישי , 16 יולי 2024

משכן חדש לאופנועי הונדה

אחרי שנים רבות, יותר משני עשורים, שבהם פעלו אופנועי הונדה מסניף הדגל שעל דרך השלום, נפתח אתמול מרכז חדש ברחוב שבח מספר 5 בתל-אביב (מתחם המסגר). המתחם מכיל את אולם התצוגה המרכזי של אופנועי הונדה וכן את המוסך המרכזי של היבואן.

אולם תצוגה ומוסך ראשיים חדשים לאופנועי הונדה ברחוב שבח 5 בתל אביב. צילום: פז בר
אולם תצוגה ומוסך ראשיים חדשים לאופנועי הונדה ברחוב שבח 5 בתל אביב. צילום: פז בר

באותה נשימה הציגה הונדה גרסה חדשה של דגם מוכר – FORZA בנפח 300 סמ"ק. מדובר בקטנוע חדש וספורטיבי בגודל בינוני, המצויד בשלדה קומפקטית המאפשרת אחסון שתי קסדות. לפי אנשי הונדה: "הקטנוע עונה על דרישות הצרכנים לעיצוב רענן ותחושת סגנון בעודו שומר על גודל נוח להרכבת נוסע. מבנה גוף הכלי מספק הגנה מצוינת מפני פגעי מזג אויר ובנוי בצורה המאפשרת רכיבה במקומות צפופים כחלק מייעודו לרכיבה בעיר ובדרכים מהירות. בעל תצרוכת דלק מצוינת, היגוי זריז ומהירות שיוט מצוינת".

הונדה פרוזה 300. הזרקת דלק, אופציה ל-ABS, ממדים קומפקטיים, ביצועים וחיסכון טובים. המחיר 34 אלפי שקלים. צילום: פז בר
הונדה פרוזה 300. הזרקת דלק, אופציה ל-ABS, ממדים קומפקטיים, ביצועים וחיסכון טובים. המחיר 34 אלפי שקלים. צילום: פז בר

"ה- Forza NSS300 מונע במנוע 4 פעימות צילינדר בודד שנפחו 279 סמ"ק, מפיק 24 כ"ס וכ-2.5 קג"מ. העברת הכוח מתבצעת באמצעות רצועה ותיבת הילוכים אוטומטית מסוג MaticV– תיבת הילוכים מהירה ותגובתית המעבירה די כוח במהלך נסיעה בכביש מהיר ומאפשרת האצה מידית בתוך העיר".

מרווחי הטיפולים עומדים על 12,000 קילומטרים וקיימת אופציה לתוספת של ABS. שיווק הפרוזה 300 יחל בימים הקרובים ומחירו – ללא תוספות יעמוד על 34,000 שקלים.

Check Also

VW מסיטה מיליארדים לפיתוח מנועי בעירה פנימית

פחות חשמל יותר מוצרים שלקוחות באמת רוצים. ל-VW נפל האסימון והיא מסיטה שליש מתקציב הרכב החשמלי לפיתוח מנועי בעירה פנימית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × 1 =