רוני נאק
את אאודי Q7 רובכם מכירים: רכב הכביש שטח הבכיר והגדול של אאודי נמכר בישראל זה כשנה ולמען האמת, קשה לפספס אותו בכביש. את סדנת ABT אתם מכירים קצת פחות, אלא אם יש בבעלותכם גולף GTI, או אאודי S3, או למען האמת כמעט כל רכב של קונצרן פולקסווגן שמצויד במגדש טורבו, מכיוון שאנשי ABT יודעים היטב כיצד לחלץ סוסים ממנועים לחוצים.

• מבחן דרכים אאודי Q7 או וולוו XC90
• מבחן דרכים דאצ'יה דאסטר מול סוזוקי ג'ימני
כעת מעניקה הסדנה את מלוא תשומת לבה לאאודי Q7 ומוכיחה שגם מה-Q7 אפשר- ורצוי – לחלץ סוסים וביצועים. ראשית, אאודי Q7 מקבל בודיקיט של ABT הכולל תוספות מיוחדות לפגושים, גריל קדמי שונה, ספוילר קדמי ופגוש אחורי שכולל פתחים מיוחדים למערכת הפליטה, אשר סדנת ABT תכננה, בקוטר גדול עם ארבע יציאות.

את החבילה משלימים חישוקים בקוטר 22 אינץ' (מתוצרת VOSSEN) שמבהירים היטב שה-Q7 הזה לא יראה שטח, אבל כן יראה הרבה זמן אוטובאן. כדי שה-GO יתאים לSHOW , מציעה סדנת ABT שדרוג תוכנה למנוע הבנזין V6, שמעלה את הספקו מ-333 כוחות סוס ל-410 כוחות סוס, הרבה יותר ראויים. ואם מדובר במנוע ה-TDI, ההספק עולה מ-272 כוחות סוס ל-325. לא גרוע.