פורד הודיעה כי היא מחזירה לתיקון כמעט 700 אלף מכוניות מדגמי אסקייפ (גרסה אמריקאית של קוגה) ומיניוואן C-מקס היברידי כדי לטפל בשתי תקלות בטיחות. קריאת התיקון נוגעת למכוניות מייצור 2013 ו-2014.
בפורד C-מקס התגלתה בעיית תוכנה אשר עלולה לגרום לאי-פתיחת כריות האוויר הצידיות בתאונה.

מכל הכמות של המכוניות שנקראו לתיקון רק כ-65 אלף הם מיניוואנים והשאר אסקייפ/קוגה. נכון לעתה קריאת התיקון מוגבלת לחופי אמריקה הצפונית אבל בדוא"ל שפרסם דובר פורד נכתב כי עדיין לא ידוע האם התקלה רלוונטית גם לשווקים אחרים.
תקלה נוספת, הנוגעת לאסקייפ, היא במנגנון סגירת הדלת אשר לא ננעל כראוי ועשוי להביא לכך שהדלת תיפתח תוך כדי נסיעה.

• איך פורד קוגה מול סובארו פורסטר, פולקסווגן טיגואן ו-טויוטה ראב-4?
• גם וולוו V40CC משתמשת באותה השלדה
חשוב לציין כי קריאת התיקון – בשלב הזה – נוגעת למכוניות שיוצרו במפעל פורד בצפון אמריקה וכי הקוגה המשווקת אצלנו, דרך דלק מוטורס, מיוצרת במפעל פורד בספרד. בעלים של אסקייפ ו-C-מקס אשר הגיעו ארצה ביבוא אישי צריכים להיבדק. הקוגה מתבססת על פלטפורמה 1C של הקונצרן, פלטפורמה המשרתת גם ובעיקר את הפורד פוקוס, מאזדה 3 ודגמים נוספים של וולוו.
רוצה ליבא ארצה פורד C-MAX , האם זה אפשרי?
דרך מי אפשר ליבא אותה?