רוני נאק
דובר לובינסקי, יבואנית פיג'ו, הודיע אמש על תחילת השיווק של פיג'ו 2008 אחרי מתיחת הפנים. העדכונים כוללים: מנוע בנזין 1.2ל' טורבו עם 3 ציל' המפיק 110 כ"ס וכ-21 קג"מ – העברת הכוח לגלגלים הקדמיים בלבד (אין גרסת הנעה כפולה) נעשית באמצעות תיבת הילוכים פלנטרית עם 6 הילוכים ממקור יפני. לפי ההודעה לעיתונות עידכוני מערכת ההנעה משפרים את צריכת הדלק ב-35% ומקפיצים את פיג'ו 2008 מדרגת זיהום 10 לדרגה 3.

בנוסף כוללים העידכונים גם רענון המראה עם שבכת חזית, מכסה מנוע פנסים חדשים לפנים ומאחור וכמובן שילוב LED ביחידות התאורה. בתוך הרכב תמצאו מסך מרכזי “7 עם שליטה על הרדיו, מערכת שמע קוראת MP3 , דיבורית BLUETOOTH, שקעי USB , AUX ושקע מתח. יש שליטה מההגה על השמע והטלפון, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק, מראות חיצוניות חשמליות עם הפשרת אדים , ו-4 חלונות חשמליים.

פיג'ו 2008 תשווק בשלוש רמות גימור ACTIVE GO, PREMIUM ,ACTIVEאלו כוללות מערכות בטיחות אקטיביות כמו בקרת יציבות ומשיכה, מובילאיי בהתקנה מקומית. 6 כריות אויר, עגינת ISOFIX למושבי ילדים. מערכת בקרת אחיזה משתנה Grip Control (ACTIVE, Premium), בקרת שיוט והגבלת מהירות ומערכת .Stop &Start
מחירי ההשקה (לא צויינה כמות או פרק זמן להשקה) מתחילים מ-110,000 שקלים לגרסת "אקטיב" הבסיסית ועד 120,000 שקלים לגרסת הפרימיום. אלו זולים בכ-5,000 שקלים מהמחירון המלא של הרכב.
פג'ו 2008 1.2 אוכל המון שמן
הבעיה מתחילה בסביבות 60000-40000