ניר בן זקן
קיה חושפת בתערוכת שיקאגו את הנירו (Niro), קרוסאובר קומפקטי עם יחידת הנעה היברידית. למעשה מדובר בדגם הראשון של היצרנית הקוריאנית שייוצר כדגם היברידי, בשונה מדגמים קודמים שהיו גרסאות כלאיים למכונית קיימת.
לנירו עיצוב חיצוני המזכיר את הספורטאז' החדש ומאמץ את חזית פני הנמר המוכרת של היצרן שמקנה מקדם גרר נמוך במיוחד של cd0.29. הוא חולק פלטפורמה עם יונדאי איוניק (המתחרה הקוריאנית בטויוטה פריוס) כך שהוא יהיה קטן מהספורטאז' ויהיה בעל ממדים דומים לסוזוקי ויטרה או הונדה HR-V.

יחידת ההנעה משלבת בין מנוע בנזין GDI (ר"ת הזרקת דלק ישירה) בנפח 1.6 ליטר המפיק 103 כ"ס ולמנוע חשמלי עם 43 כ"ס. יחדיו הם מעבירים 146 כ"ס ו-26.9 קג"מ לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד DCT עם 6 יחסים. מצברי ליתיום ופולימר למנוע החשמלי קלי משקל וממוקמים מתחת למושב האחורי על מנת להוריד את מרכז הכובד.

לנירו מערכת המנתרת נתוני טופוגרפיה, סוג הכביש ועומס תנועה ממערכת הניווט בשילוב נתוני מהירות מבקרת השיוט על מנת לייעל את השימוש במנוע הבעירה הפנימית והמנוע החשמלי לתנאי הדרך ובכך לצמצמם את צריכת הדלק. זו עומדת על 21.3 ק"מ לליטר בממוצע לפני נתוני היצרן הרשמיים.

קיה טרם פרסמה את מחיריו של הנירו בארה"ב או באירופה כך שקשה לחזות מה יהיה תג המחיר שיוצמד לו כשינחת בישראל לקראת סוף השנה.