תומר הדר
בישראל, יבואנית טויוטה משתמשת בטכניקות דיגיטל ומשיקה את טויוטה c-hr באינטרנט. בארצות הברית טויוטה מעדיפה שימוש בטכניקת מילה יובוביץ', שהיא מבחינתנו הטכניקה הטובה ביותר בעולם מכיוון שהיא עושה שימוש נרחב במילה יובוביץ'. הנה,תראו-לדוגמה: זוהי מילה יובוביץ'.
![זו מילה יובוביץ - יש לה אלמנט חמישי וגם טויוטה C-HR. צילום: יובוביץ](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/02/milla-jubovitchi.jpg)
למילה יובוביץ' יש טויוטה c-hr. והיא חיה חיי לילה עשירים, הגיוני בהתחשב באיך שהיא נראית, הc-hr כמובן. הפרסומת של טויוטה, שמושקת תחת השם "the night that flows" מציגה את השילוב בין חיי הלילה וטויוטה C-hr ומילה יובוביץ' שמשחקת שם בקזינו,יושבת על מדרגות. עומדת. נכנסת לטויוטה c-hr, נושמת, מבחינתנו היא יכולה להעביר חוט דנטאלי לפני השינה, אנחנו עדיין בעד.
![טויוטה C-HR משתפת פעולה עם השחקנית מילה יובוביץ כדי להעביר לכם מסר. מסוגלים לנחש מה המסר? צילום: טויוטה](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/02/toyota-C-HR-1-e1486712285145.jpg)