ניר בן זקן
סדנת זרוק (Zarooq) מאיחוד האמירויות חושפת את הרכב האולטימטיבי לצליחת דיונות החול מסביב לבירה אבו דאבי. לזרוק מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר ומפיק בין 400 ל-500 כ"ס בהתאם לכיול המשתנה. הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים ואפשרות תפעול ידני מגלגל ההגה.

• מבחן רכב אודי Q7 מול וולוו XC90
• כל הסודות של מנשאי האופניים לרכב
המשקל העצמי נמוך למדי ועומד על כ-1,000 ק"ג תודות לגוף העשוי קרבון קל משקל ושלדת צינורות. הודות לתצורת מנוע אחורית מרכזית חלוקת המשקל היא 40/60 לטובת הציר האחורי, מה שמאפשר, בשילוב מיתלים ארוכי מהלך ספיגת מהמורות טובה והורדה יעילה של כוח המנוע גם בתנאי דרך חלקים. עם 420 ס"מ לאורך ו-208.4 ס"מ לרוחב הוא קצר יותר ממאזדה 3 ורחב יותר מהאמר מה שמקנה יכולת שינוי כיוון חדה ויציבות כיוונית גבוהה.

הזרוק מיועד למרוצי מדבריות כמו ראלי הפרעונים או דקאר והוא עומד בכל תקני ה-FIA, אבל מהחברה נמסר כי היא תציע בעתיד גם גרסה חוקית לכביש עם תא נוסעים מפואר ומאובזר בדומה לרכבי שטח יוקרתיים. 20 יחידות ראשונות כבר הוזמנו עבור פארק שטח מוטורי שנבנה בימים אלה בסמוך לדובאי, במחיר של 385 אלף שקלים לפני מסים ליחידה.