תומר הדר
רכבי יוקרה, כידוע, אינם נבחנים באופן תכוף על ידי ארגוני הבטיחות הגדולים. מדוע? ובכן, מתברר שכשצריך לרסק 100 או 200 אלף דולר, המשימה הופכת הרבה יותר קשה ליצרני הרכב.
לא כך מרצדס: החברה העמידה לרשות ה-IIHS האמריקאי את ה-GLC, שכמובן לא זכתה ליחס שונה מזה של רכבים אחרים – כלומר היא רוסקה. התוצאה שקיבלה מרצדס GLC מצוינת.
• מבחן דרכים מרצדס GLC
לפי נתוני ה-IIHS זכתה המרצדס לציון מצוין של top safety pick+, כלומר ציון הבטיחות הגבוה ביותר במבחני הריסוק החזיתיים והצידיים. יתרה מזאת, IIHS משבחים את מערכות הבטיחות המקוריות של מרצדס GLC הכוללות בין היתר מערכת בלימה סמי אוטונומית-ומעניקים ציון SUPERIOR בכל הקשור בטכנולוגיות מניעת התאונות.