תומר הדר
הרבה זמן חיכינו לרגע הזה: חשיפת המפרט של סוזוקי ג'ימני החדש. אפשר להבין את הציפיה המתוחה: אחרי הכל, בהתחלה לא ידענו האם סוזוקי ג'ימני החדש יקבל בכלל שני סרנים חיים (הוא קיבל) ואז לא ידענו אם הוא יקבל טרנספר נורמאלי. ואז נשארנו עם סימן שאלה גדול בנוגע למנוע, חלש? חזק? אחרי הכל, לסוזוקי סמוראי היה מנוע בנפח ליטר והוא בהחלט ידע כיצד לבייש גדולים וחזקים ממנו.

אז הנה המפרט המלא של סוזוקי ג'ימני החדש וגם כמה תמונות חדשות: המנוע הוא יחידת 1.5 ליטר והוא מפיק 101 כוחות סוס ב-6000 סל"ד- שיפור נאה ביחס לשמונים ומשהו כוחות סוס של הדור הקודם. מומנט? יש, לא בטירוף. 13.2 קג"מ ב-4000 סל"ד. התיבה הידנית מצוידת בחמש מהירויות והאוטומטית בארבע. ביצועים, כנהוג אצל סוזוקי ג'ימני, יוודאו שתהיו האחרונים שיגיעו לשטח. המהירות המרבית של הגרסה האוטומטית היא 140 קמ"ש. הידנית תגרד 155 קמ"שים.

ועוד נקודה חשובה: אביזרי בטיחות מקוריים! סוזוקי ג'ימני החדש יש מערכת זיהוי תמרורי מהירות, מערכת בלימה סמי אוטונומית וגם מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה. לפחות לאירופה, ונקווה מאוד שגם לישראל. ל"שטח" נודע כי יש שני רכבי תקינה בדרך אלינו: אוטומטי וידני. יהיה מעניין.

לפי התרשים ,הבדלי המהירות הם 5 קמש בין הידני לאוטמאטית ,האם הדגם המגיע לארץ יהיה siera?
אין מידע לגבי הסיירה. כן ידוע שיגיעו תיבות אוטומטיות וידניות
אם התרשים הוא של מה שיגיע לארץ אז זה סיירה.
https://www.youtube.com/watch?v=n2Fp4e2Zpo8
וגם בסוכנות נאמר לי שיגיעו רכבים עם שני צבעים (כלומר לדוגמא בודי צהוב וגג שחור) וזה קיים רק בסיירה.
לפי מה שרשום באינטרנט הסיירה מגיע רק במנוע 1.5
והוא יותר גדול פיזית מהגימיני
קצר בחמישה סנטימטר, גבוה ב7.5 סנטימטר. רחב ב4.5 סנטימטר. מה שיוצר סיכוי שמושב הנהג והנוסע הקדמי יהיה טיפה יותר מרווחים ויאפשרו גם לאדם ב1.80 גובה וקצת כרס לנהוג בנחת..
יש מידע אודות תחילת השיווק בארץ?
כנראה כדגמי 2019
מה המחיר?