יום רביעי , 14 אוגוסט 2024
סובארו אאוטבק משנים 2010-2014 נקראת למוסכים בישראל לתיקון ללא תשלום של בלם החניה. צילום: סובארו
סובארו אאוטבק משנים 2010-2014 נקראת למוסכים בישראל לתיקון ללא תשלום של בלם החניה. צילום: סובארו

סובארו אאוטבק למוסכים בישראל

תומר הדר

בעלי סובארו אאוטבק שימו לב: רכב הפנאי של סובארו מתבקש לסור למוסכי היבואנית סוכנות מכוניות לים התיכון לביצוע ריקול. על פי הודעת היבואנית, מדובר ב-1,019 סובארו אאוטבק שיוצרו בין 2010 ל-2014.

סובארו אאוטבק משנים 2010-2014 נקראת למוסכים בישראל לתיקון ללא תשלום של בלם החניה. צילום: סובארו
סובארו אאוטבק משנים 2010-2014 נקראת למוסכים בישראל לתיקון ללא תשלום של בלם החניה. צילום: סובארו

בסובארו אאוטבק האמורים נדרשת החלפתו של "מפעיל בלם החניה" (כך מדגישה היבואנית). לצד האאוטבקים יזומנו גם גרסאות הסדאן הרגילות של הלגאסי – שמכונות בישראל B4. במקרה זה מדובר ב-4,174 רכבים שיוצרו בין 2010 לשנת 2014.

משך התיקון, שיבוצע במוסכים מורשים של יבואנית סובארו, הוא כשעתיים וחצי והתיקון מבוצע כנהוג בריקולים על חשבונה המלא של היצרנית. בהקשר זה יוזכר כי על פי חוק, רכב שבעליו זומן לביצוע ריקול והריקול לא בוצע תוך חצי שנה לא יוכל לעבור טסט כחוק. בנוסף לא תתאפשר ברכב גם העברת בעלות.

Check Also

מאזדה מטילה פצצה

מאזדה רושמת שורה של פטנטים ביפן החושפים את התוכניות שלה לדור הבא של RX-7 וכן. יהיה לה מנוע רוטורי שיניע את הגלגלים האחוריים! הללויה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

sixteen − six =