רוני נאק
זה היה גל הדיווחים הרבעוניים הדרמטי יותר של השנים האחרונות עם חברות רבות וחזקות אשר הודיעו לציבור המשקיעים בהם על רווחים נמוכים מהצפוי – למשל ב.מ.וו עם 27% ירידה – אבל גם עם הברקות. אחת מאלו היא FCA שמתחילה להביא לבנק את הפעולות הנמרצות של היו"ר המנוח מרקיונה.

קרייזלר תמיד הייתה הקטנה והחלשה יותר. עם רוויות נמוכה, כוח עבודה קטן וגם בפופולאריות פחותה מתוך השילוש של דטרויט לצד GM ו-FORD. בסיום הרבעון השלישי עם מכירות חודש ספטמבר שהיו רבות יותר משל פורד – לראשונה משנת 2015 – ניצבת FCA עם רווחיות של 10.2% לעומת ה-8.8% של לפורד וזהה לזו של GM.
שלא במפתיע מנוע הצמיחה העיקרי הוא מותג JEEP אשר רשם עליה של 16% ברבעון האחרון ואחריו מותג RAM עם 12% צמיחה במכירות. זאת בזכות עידכון הג'יפ צ'ירוקי, השקת הדור החדש של ג'יפ רנגלר וגם השקת טנדר RAM 1500. גלובאלית הרווחים של FCA – לפני מיסים – עומדים על קרוב ל-2.3 מיליארד דולרים. מקיימת בכך את התחזית של מקריונה כי עוד ב-2018 FCA תהפוך לתחרותית מול מתחרותיה.