תומר הדר
עם פתיחת תערוכת גואנגז'ו, פולקסווגן חושפת צמד דגמים חדשים המיועדים באופן אקסקלוסיבי לשוק הרכב הסיני. למי שלא מכיר, בעבר שוק הרכב הסיני נחשב לסוג של בדיחה, אך אז מישהו נזכר שמיליארד סינים לא טועים: הם קונים המון מכוניות. למעשה, עד לפני זמן לא רב, אם יצרן רכב מערבי חפץ לייצר מכוניות בסין עבור הסינים, היה עליו לייצר אותן במפעל משותף עם יצרן סיני. כיום פולקסווגן משווקת בסין את הטיגואן והטוארג, אך גם מציגה דגמים ייחודיים לשוק הסיני: ת'ארו וטיירון.

לפי פולקסווגן, הת'ארו הכחלחל שבתמונה משתרע על אורך של 4,453 מילימטרים ועל רוחבה של 1,841 מילימטרים. הגובה הוא 1,632 מילימטרים ואילו אורך בסיס הגלגלים הוא 2,680 מילימטרים (מוכר לבוגרי פלטפורמת MQB). במפתיע, פולקסווגן בוחרת שלא לחשוף פרטים אודות היצע מנועי הת'ארו – ולמרבה הפלא גם לא חושפת שום מידע אודות רכב הכביש שטח השני שבכוונתה לחשוף: הטיירון, שנחשף בתמונה ותו לא. לדברי סטפן וולנשטיין, מנכ"ל פולקסווגן סין: "עד שנת 2020 יוצגו בסין 12 דגמי פולקסווגן שייוצרו על ידי החברות המשותפות לפולקסווגן ול FAW ו SAIC הסינית".