יום שלישי , 16 יולי 2024
ריינג' רובר איווק החדש מקבל ציון מירבי במבחן ריסוק NCAP החדש. צילום: NCAP
ריינג' רובר איווק החדש מקבל ציון מירבי במבחן ריסוק NCAP החדש. צילום: NCAP

EURONCAP תוצאות ריסוק אחרונות

רוני נאק

ארגון הבטיחות האירופי EURONCAP מפרסם את תוצאותיהם של צמד מבחני ריסוק חדשים- לסיטרואן C5 איירקרוס ולריינג' רובר איווק החדש. בעוד שהסיטרואן ישווק בישראל במהלך החודשים הקרובים- האיווק כבר משוק כיום בישראל.

מניתוח של תוצאות מבחני הריסוק עולה שהסיטרואן קיבל ציון חלקי של ארבעה כוכבי ריסוק מתוך חמישה. לפי EURONCAP הסיטרואן זכה למבחן ריסוק מפוצל- לדגמים אשר מצוידים במערכת הבטיחות המורחבת של סיטרואן – SAFETY PACK PLUS ולדגמים שאינם מצוידים במערכת. הדגמים שאכן מצוידים במערכת הבטיחות האקטיבית בחבילה המקיפה זוכים לציון מלא של חמישה כוכבים ואלה שלא- ארבעה כוכבים, עובדה שיש לזכור לקראת הגעתו של סיטרואן C5 איירקרוס לישראל.

סיטרואן C5 איירקרוס - ציון של רק 4 כוכבים. מפתיע במחסור של כוכב חמישי. צילום: NCAP
סיטרואן C5 איירקרוס – ציון של רק 4 כוכבים. מפתיע במחסור של כוכב חמישי. צילום: NCAP

מבחינת הנתונים הסטטיסטיים עולה כי הסיטרואן קיבל ציון טוב של 87% בסעיף ההגנה על מבוגרים ו86% בסעיף ההגנה על ילדים. הציון בסעיף ההגנה על הולכי הרגל הוא 58% והציון לאביזרי הבטיחות, לפחות בגרסה הבסיסית, הוא 75%.

לצד הסיטרואן נבחן גם ריינג' רובר איווק – שקיבל ציון מלא של חמישה כוכבים. מניתוח התוצאות עולה כי האיווק קיבל ציון גבוה מאוד בסעיף ההגנה על מבוגרים: 94% ולצידו 87% בסעיף ההגנה על ילדים. ציון ההגנה על הולכי הרגל עומד על 72% ואילו מערכות הבטיחות מקבלות ציון 73%.

Check Also

מבחן דרכים פיג'ו 2008

עיצוב מרכב מעודכן, מסך מולטימדיה מוגדל וגם מערכות בטיחות נוספות. פיג'ו 2008 מקבל מתיחת פנים ואנחנו יצאנו לחרוש איתו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 + fourteen =