רוני נאק
סקודה העולמית הודיעה היום רשמית על עדכונים לדגמי קארוק וקודיאק. שניהם רכבי פנאי המשווקים גם בישראל. היצרנית מציינת כי בין החידושים תהיה מערכת ניטור שטחים מתים בעלת כשר איתור רב יותר – עד טווח של 70 מטרים מהרכב וגם חיווי בולט יותר של זה לטובת הנהג.
• הגשימו חלום של רכב חדש!
בנוסף סקודה מוותרת על הסמל שעל דלת תא המטען מאחור לטובת כיתוב SKODA בולט – זאת כחלק מהשפה העצובית העדכנית של המותג כפי שבאה לידי ביטוי בסקודה סופרב החדשה וכן בדגמי קאמיק וסקאלה שיגיעו.

מערכת המתלים האקטיבית – שהייתה עד כה זמינה רק בגרסאות ההנעה הכפולה – תהיה זמינה לשני הדגמים כאופציה לגרסאות ההנעה הקדמית בלבד. למערכת בולמי זעזועים אקטיביים והיא אוטומטית מתאימה עצמה לתנאי הדרך ולהגדרות הנהג (קומפורט, ספורט ו-נורמאלי) כדי לספק נוחות ויציבות מרביים.
מערכת הכניסה ללא מפתח קיבל פיצ'ר לשיפור הביטחון. חיישן תנועה אשר מכבה את המשדר במפתח ומונע אפשרות של פריצה אלקטרונית של המכונית.

סקודה קארוק – ה-SUV הקטן מבין השניים, מקבל את מנוע הדיזל הבכיר בנפח 2.0ל' ועם תפוקה של 190 כ"ס. כמו בקודיאק המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית עם 7 הילוכים והנעה כפולה קבועה.
סקודה קודיאק יקבל בשנת 2020 חישוקי גלגלים 20 אינץ' בעיצוב חדש ורוחב גדול יותר המיועדים רמות האבזור הגבוהות – זאת לצד ריפודי מושבים עם פונקצית אוורור לגרסת סקאוט.
