רוני נאק
הונדה הציגה את הדור החדש והמסקרן מאד של הסופר מיני שלה – JAZZ – ונראה שהם לקחו את נקודות החוזקה המסורתיות של הדגם הזה ופשוט הגבירו אותם בכל מימד. זה מתחיל כמובן במערכת ההנעה ההיברידית – בה לשני המנועים החשמליים תפקיד משמעותי הרבה יותר ביחס לזה של מנוע הבנזין. זה בנפח של 1.5ל' ומשמש יותר כגנרטור ופחות להנעה, בעיקר במתאר עירוני. הכוח המגיע מהמנועים החשמליים מספק 109 כ"ס ו-26 קג"מ וביצועים של 9.4 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 175 קמ"ש. כל זה עם צריכת דלק רשמית של כ-22 קילומטרים לליטר.

גם תחום הבטיחות התקדם לא מעט עם מערך מרשים מאד של 10 כריות אויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי דו"ג והולכי רגל ביום או בלילה, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב ועוד.
המחיר גבוה מהסגמנט עם 119,900 שקלים לגרסת קומפורט ו-123,900 שקלים לגרסת אלגנס.
מסורתית הונדה JAZZ הצטיינה עם מרחב פנים ותכנון חכם. בדור החדש הכל מועצם עם ראות טובה יותר החוצה, קוקפיט מודרני וטכנולוגי עם ממשקים עדכניים, ספסל אחורי (Magic Seats) שניתן להתאמה למטענים גדולים ולנפח של עד 1,205 ל' עם קיפול המושבים.

עיצוב הרכב מרמז במעט על הדורות הקודמים של JAZZ אבל שומר על מראה ייחודי לו ומעביר מסר טכנולוגי ומתקדם. נעשתה הצרה של קורות השמשות – אפשרי הודות לשימוש בפלדה בחוזק מתיחה אולטרא-גבוה – מבלי לוותר על קשיחות המבנה או הבטיחות. מערכת מתלים שתוכננה מאפס מיישמת בולמי זעזועים חדשים המשנים את השיכוך בהתאם למהירות סגירתם – עוד שולבו תותבי מתלה ותת-שלדה לשיפור בידוד הקבינה.
