יום שלישי , 16 יולי 2024
מה זה קטן וחשמלי? יונדאי INSTER! חשמלית ראשונה בסגמנט A יש אתגר תמחירי. צילום: יונדאי

INSTER – החשמלית הקטנה של יונדאי

רוני נאק

אי שם מעבר לים, בקוריאה למשל, יונדאי משווקת מזה זמן, 2021 ליתר דיוק, רכב קטן ומתוק – סגמנט מיני – בשם CASPER. אם תרצו המקביל של i10 שאנו מכירים היטב כאן בשוק הישראלי המסונף לאירופה.

זה יונדאי קאספר. מיני מסגמנט A שמשווק מ-2021 רק בקוריאה הדרומית. צילום: רוני נאק

• עוד פרטים על יונדאי קאספר

עתה יונדאי משחרר לעולם טיזר – קדימון – לדגם 100% לאותו הסגמנט שיקבל את השם INSTER. השם, אם תהיתם הוא הלחם המילים intinate עם innovative  והוא כאמור אבולציה של דגם "קאספר" הקוריאני.

זה הקדימון שיונדאי שחררה טרם החשיפה בסוף יוני. צילום: יונדאי

 

יונדאי שומרת בשלב הזה את הקלפים קרוב לחזה ולא משחררת מידע נוסף לפני ההשקה שצפויה להתקים בסוף יוני בעיר בוסאן בקוריאה הדרומית. מה שכן היא משתפת זה טווח WLTP של עד 355 ק"מ, עיצוב של SUV קטן – כמו הקאספר – ושימוש נרחב בפיקסלים ופנסי LED כדי לתת לרכב העירוני את הלוק המשפחתי של דגמי יונדאי החשמליים: לאמור קונה אלקטריק, ו-איוניק 5+6 – כולם עתירי פיקסלים.

לטעמנו רכב חשמלי עירוני הוא המפתח להפחתת הזיהום במרכזי הערים – ככזה יכול יונדאי אינסטר להיות פיצוח מצויין לסגמנט רחב וחשוב בישראל של רכבי מיני (יונדאי i10, קיה פיקנטו) ולהביא בשורה חשמלית לנהגים רבים וברמת מחיר שרכבים חשמליים אחרים לא קיימים בה.

Check Also

יונדאי סנטה פה החדשה מתחממת על הקווים

דגם הפנאי-שטח עם 7 מקומות - יונדאי סנטה פה - מקבל הכרה בינלאומית בזכות עיצוב מצטיין ויכולת רב גונית גם מעבר לכביש. בנוסף, יונדאי מציינת 2 מיליון טוסון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two + nineteen =