יום רביעי , 14 אוגוסט 2024
303 יחידות של קיה סורנטו ממודל 20-21 מזומנות למוסך. צילום: רוני נאק

קיה סורנטו ריקול מחשש לליקוי בחגורות הבטיחות

רוני נאק

יבואנית קיה, טלקר, מודיעה ללקוחות קיה סורנטו משנות היצור 2020 ו-2021 על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית. מדובר ב-303  מכוניות שנמכרו בישראל ונעות על כבישיה.

לפי הודעת היבואנית התגלה ליקוי בחבק של קדם מותחן חגורות הבטיחות הקדמיות – דבר העלול לפגוע בתפקוד הרכב. תפקיד קדם המותחן הוא להדק את חגורת הבטיחות לגוף ובכך לצמצם את ההשלכות של תאונה על גוף הנהג והנוסע שלפנים.

• מבחן דרכים קיה סורנטו הייבריד

הודעה בכתב תישלח לבעלי הרכבים המושפעים מהריקול הזה. אם ברצונכם לבדוק באופן יזום האם גם הרכב שלכם נכלל בריקול אפשר לעזור זאת במוקד שירות הלקוחות של היבואנית: 1-800-377-775  או לחילופין לאתר החברה kia-israel.co.il

ביצוע הריקול יעשה אך ורק במרכזי השירות של היבואנית – אותם אפשר למצא באתר החברה. חשוב לציין כי ביצוע הריקול אינו כרוך בתשלום מצד הלקוח כלל וכי יש לתאם את התיקון מראש.

עוד כדאי שבעלי הרכבים ידעו כי מדינת ישראל מחייבת לבצע את הריקול עד 6 חודשים ממועד הפרסום שלו. במידה ולא, אי אפשר יהיה לחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות במידה ויימכר.

Check Also

סין גורטת גם רכב חשמלי

במאמץ להגדיל את המכירות בשוק הביתי, ממשל סין מכפיל את סכום הזיכוי בתכנית גריטה ארצית הכוללת רכבי בנזין מיושנים אבל גם את הדור הראשון של מכוניות חשמליות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − twelve =