רוני נאק
האם BMW ו-מקלארן יחזרו להיות נאהבים? התשובה היא כנראה שכן ולפחות לעת עתה הם בשלב החיזורים. על הפרק עומד פרוייקט החזרה לחיים של דגם אייקוני מהעבר, M1, שיהיה כמובן 100% חשמלי ועם גרסה תואמת שתמותג "מקלארן" ובהתאם תהיה ממש-ממש יקרה. האופק להגעת היצירה הזו בסיבי-פחמן הוא עדיין רחוק – לקראת אמצע העשור. המכשול העיקרי, לפחות מהצד של מקלארן יהיה לגייס את ההון המשמעותי הנדרש לפיתוח כזה ממחזיק המניות העיקרי (מומטאלקאת מבחריין) שמדמם מזומנים בקצב מהיר.

• מבחן דרכים יונדאי איוניק 5 AWD
לשני הצדדים יש מה להרוויח בחתונה הזו. גם אם ל-BMW זו יותר אופציה מהכרח, מהדורה מודרנית וחשמלית של ה-M1 בהחלט שיכולה לשרת את מאמצי ההתחשמלות של המפעל הבווארי. מהצד של מקלארן המעבר להנעה חשמלית, נכון יותר יצור של רכב חשמלי מתקדם, לא יכול להתרחש ללא הידע של שותף טכנולוגי חזק. BMW צפויה לספק את המנועים, הסוללות, מערוכת הניהול השונות. מקלארן תעשה את מה שהיא עושה הכי טוב: פיתוח של פלטפורמה ספורטיבית מחודדת ומערבת לנהיגה ב-100% סיבי פחמן קלי משקל וקשיחים.
