רוני נאק
ב.מ.וו העולמית הודיעה הבוקר על השקת מתחית הפנים של X1 – דגם הפנאי הקטן ביותר בהיצע שלה – אשר יצורו יחל בקיץ 2019 וככל הנראה יגיע אלינו כדגם 2020 בתחילת השנה הבאה. העידכון מתמקד במראה רענן ו"פרופורציות נחשקות יותר" כפי ש-ב.מ.וו כותבת בתיק. כדי להשיג את הנחשקות החמקנית הזו התמקדו עיקר השינויים בחזית ומאחור – כאשר כל תת-גרסה מקבלת לוק משלה בהתאם לרוח הגרסה – מספורט ועד M – כאשר זו האחרונה גם מקבלת הנמכה הודות למתלים ספורטיביים.

עוד תמצאו פנסי LED אדפטיביים בחזית, LED לא אדפטיבי מאחור – וכונסי אוויר מוגדלים. בנוסף יחידות תאורה מיוחדות על מראות הצד מקרינות "X1" על הכביש בלילה כשהרכב נפתח. בנוסף, מעשירה ב.מ.וו את היצע הגוונים עם שלושה חדשים וארבעה עיצובים לחישוקי הגלגלים.

ב.מ.וו משיקה את X1 באירופה עם היצע של שילובי 16 מנוע/תיבת הילוכים – בנזין ודיזל – כולם בתקן EU6d. רק בסוף הרבעון הראשון של 2020 צפויה להצטרף להיצע גרסת PHEV – היברידית נטענת – עם סוללה של 9.7 קווט"ש, טווח חשמלי של 50 ק"מ. למנוע החשמלי 95 כ"ס ו-16.5 קג"מ והוא מצטרף למנוע טורבו-בנזין עם 125 כ"ס ו-22 קג"מ.

• ב.מ.וו X1 משווק בישראל החל ב-245,000 שקלים
גם הקבינה מתעכדנת אבל באופן מינורי יחסית – עם תפרים בגוון חדש, חבילת תאורה פנימית עם 6 גוונים כתוספת. בצד המולטימדיה המסך הבסיסי במידה של 6.5 אינץ' אולם יש אופציות למסכים גדולים במידה של 8.8 או 10.25 אינץ' – בנוסף גם חלק מלוח המחוונים הפך לווירטואלי. אופציה שלא בטוח כי תגיע ארצה היא תצוגה עילית צבעונית אשר מקרינה מידע על השמשה הקדמית מול עיני הנהג.
