אמריקה זה גדול. הכל שם גדול. כולם יודעים שאם אתה רוצה מכונית גדולה המקום הראשון בו תחפש זה יהיה בשברולט. מותג הרכב הכי אמריקאי שיש. מותג המציע שורה ארוכה של דגמי SUV מתקדמים בממדים שונים, החל מטריילבלייזר החדשני, האקווינוקס המשפחתי והמצויד בחבילת בטיחות מתקדמת, עבור בבלייזר החדש שמביא את העוצמה ואת המראה הקרבי של שברולט קאמרו לקבוצת ה-SUV. וכמובן דגמים עצומים, רבי מושבים, יכולת ופאר כמו טראוורס, טאהו וסבאורבן. וזה לא רק ממדים אלא הזינוק הטכנולוגי ש-GM ושברולט עשו בשנים האחרונות מציב את דגמיה הנוכחיים והעתידיים כבחירה של מיליוני אמריקאים מדי שנה. שילוב של מערכות בטיחות וסיוע אקטיביות, בכל רמות הגימור, תיבות הילוכים מרובות יחסי העברה ובקרוב פלטפורמה כל-חשמלי סופר מעניינת שתשנה את כללי המשחק בעולם הרכב. אמריקה מפגינה את עוצמתה כמעצמה עולמית.

קרוסאובר פלוס
שמענו שברמת הגולן יש למצוא את נתח הבקר הכי טוב בישראל. וזו סיבה מספיק טובה להיכנס לאקווינוקס ולצאת לנסיעה ארוכה. ונסיעות ארוכות זה בדיוק אחת מנקודות החוזקה של ה-SUV המשפחתי הזה. לא במקרה, בארצות הברית השברולט אקווינקוס הוא הרכב השביעי הנמכר ביותר (מכול סוגי המכוניות לא רק SUV) עם יותר מ-617,000 יחידות שנמכרו בה בשנתיים האחרונות. שם נוחות הנסיעה והיכולת לכסות מיילים רבים מבלי להתעייף הם אחד מתנאי הסף החשובים לבחירת רכב. ולא רק נוחות גם חבילה טכנולוגית וערך יוצא דופן. בינינו, גם אותך הדברים האלה צריכים לעניין. כי הם ישפיעו בחיוב על חווית הנסיעה, בכל גיחה בעיר או ל"אי שם" לקצביה שבגולן.

למנוע הטורבו 1.5ל' לא פחות מ-170 כ"ס ו-28 קג"מ שמגיעים בסל"ד של מ-2,000 סיבובים. זה נותן לתיבת ההילוכים הפלנטארית רצועת כוח רחבה לעבוד איתה כדי להוריד את הכוח ביעילות לכביש בכל מצב. תיבה אוטומטית פלנטארית עובדת באופן יותר חלק ונעים מרוב תיבות ההילוכים כפולות המצמדים (היא גם קלה יותר) והוכיחה אמינות עדיפה. דבר שסוקרי JDPower בארה"ב חשפו: אמינות לאורך טווח. אמינות הנותנת את הטון גם בביקוש לאקווינוס ביד השניה והאמון לו הדגם זוכה מהציבור.
השילוב של זמינות כוח טובה עם נוחות נהדרת והכביש עובר במהירות מתחת לשברולט. יש תמיד כוח להאיץ ולעבור את המשאיות המדדות בנתיב הימני, וכל עליה שבדרך מטופלת בדחיפה העוצמתית שרק מנוע טורבו בריא יודע לתת. כיף לדעת שיש תמיד עוד כוח בדוושת ימין.

גשם סוחף
רצו רוחות השמיים, הגשם ירד בעוצמה והכבישים רטובים. זה תמיד מרגיש קצת יותר בטיחותי לשבת ברכב גבוה יותר בימים כאלה, ל-LTZ שלנו חימום מפנק למושבים וכשהגשם דופק על החלון בפנים חמים ונעים. זו בדיוק ההזמנות להיזכר בנתוני הבטיחות הנהדרים של האקווינוס במבחן הריסוק המחמיר של NHTSA בארה"ב. למי שאינו מכיר נספר ש-NHTSA היא זרוע של הממשל האמריקאי שכל מטרתה היא להציל חיים, למנוע פציעות ולהפחית את תאונות הדרכים. היא קבעה סטנדרטים בנושאים למשל של נהיגה בשכרות, צריכת דלק וחשפה את תקלת כריות האוויר הקטלנית של טאקאטה. NHTSA היא הסמכות – בעולם הבטיחות של יצרניות הרכב באמריקה. ודי המציאה את NCAP המבצעת את מבחני הריסוק לכל דגם חדש שמגיע לשווקים.

חבילת הבטיחות המתקדמת אינה רק ברמת LTZ של האקווינוקס, אלא בכל רמות הגימור. כך שלא משנה באיזו גרסה אתה נוהג, כל עוד זה אקווינוקס תהיה בטוח עם הידיעה שיש לך בלימת חירום אוטונומית וניטור מרחק לפנים, התראה ותיקון אקטיבי של סטייה מנתיב, התראה על שטח מת ותנועה חוצה מאחור וגם תזכורת מושב אחורי למנוע שכחת ילדים ברכב.

הקרוסאובר המהודר הזה יושב על פלטפורמת הנעה קדמית מהדור האחרון והחדש של שברולט. וזה נותן לאקווינוקס לא רק נוחות מעולה והתנהגות כביש בטוחה אלא גם בסיס גלגלים ארוך של 272 ס"מ. שזה הרבה יותר ארוך מהדגמים הנפוצים ביותר בסגמנט הזה. בשבילך זה אומר הרבה מרווח לרגליים לנוסעים מאחור, מרווח פנים גדול ונדיב שנותן יותר ממטר לרגליים ומטר לראש. בנוסף אין פשרות עם תא מטען שאינו רק גדול הוא גם עצום עם נפח של 846ל'. כמה זה גדול? צידנית גדולה כזו של 50 ל' צריכה להיקשר היטב כדי שלא תטייל לה שם בפנים. ומה שמנו בצידנית? את זה אתה צריך לנחש.

חוזרים וכבר לילה
עם צידנית קירור עמוסה בקניות של בקר ישראלי משובח, דלת תא המטען החשמלית מתרוממת מרחוק, מקצרת את החשיפה לגשם שלא מפסיק לרדת. בזמן שסוגרים את התשלום לחיצה נוספת על השלט מאפשרת להתניע את הרכב מרחוק – כדי שהמפשיר ינקה את השמשות והמושבים החמימים כבר יחכו לנו. חמימים אתה יודע.
פנסי HID בהירים יותר מהשמש מפלחים את החושך בגולן. הגשם לא מפסיק והטיפות הגדולות מחזירות אור ומרצדות בעיניים. אנו יורדים בקצב זהיר מההרים, מתחברים לכביש 90 וחוזרים דרומה. ברקע, מערכת השמע משמיעה את הפלייליסט הפרטי מהספוטיפיי שבטלפון. ממשק נהדר המאפשר חיבור של שני סמארטפונים במקביל. כך שאפשר לנווט עם אחר ולנהל שיחה בקו אחר. פיצ'ר שהוא הכי נוח רק אחרי שכבר יש לך אותו.
סע רגוע ותגיע לצריכת הדלק של 14 קילומטרים לליטר. תן גז בשמחה וכמו כל מנוע טורבו בריא גם זה שבאקווינוקס ישרוף עוד בנזין כדי לתת את העוצמה שאתה מצפה לה.

עולים לדירה
מאוחר כבר ממש. הדרך עברה והיא מאחורינו שברולט אקווינוקס הוכיח לא רק את הנוחות העדיפה והדינאמיות הנהדרת שלו, אלא גם עד כמה הוא שימושי ויעיל. עם חבילת אבזור נוחות ובטיחות מובילה, תא מטען עצום וחלל פנים מרווח שהופך כל נסיעה. גם כזו כדי להביא אסאדו מהגולן לחוויה פרימיומית ונעימה.
חששות מירידת ערך? שכח מזה. אפילו מחירון לוי יצחק קובע שאקווינוקס שומר על הערך נהדר מול המתחרים שלו בשוק הקרוסאוברים. רבים כמוך מחפשים את שילוב התכונות הייחודי שיש רק לרכב הזה. והם יודעים היטב מדוע.
תוכן מקודם