תומר הדר
שברולט מציגה את דגמי 2019 של הסילבראדו, טנדר (טוב, אפילו משאית) ה"לחם והחמאה" של היצרנית באירוע שהתקיים בדאלאס טקסס (הפתעה, מי היה מאמין שהם אוהבים טנדרים). הכיוון נוטה באופן מובהק לקאסטום, כלומר להצגת גרסאות מיוחדות ותוספות המיועדים להפוך את שברולט סילבראדו למעט מיוחד יותר.
במסגרת זו מציגה שברולט מספר גרסאות של הסילבראדו, המיועדות להתאים לצרכיו של כל אמריקאי, באשר הוא. הגרסאות החדשות מבוססות על אביזרים שניתן לרכוש בכל סוכנות שברולט ובפועל לייצר מאות קומבינציות שונות של סילבראדו. הגרסה הראשונה ששברולט מציגה נקראת HIGH COUNTRY – ששברולט מגדירה כ"טנדר פרמיום לטבע". גרסת HIGH COUNTRY מצוידת בקפיצי הגבהה המוסיפים שני אינץ' לגובה הכללי, מערכת בלימה מרשימה מתוצרת ברמבו בעלת קליפרים עם שש בוכנות, מערכת פליטה פתוחה ומערכת יניקת אוויר קר. בנוסף, הסמל הקדמי מואר, היושבים מאחור נהנים מנגן די וי די מקורי ואילו הארגז מצויד בכיסוי נגלל. המנוע הוא ה 5.3 המוכר של שברולט, V8 בנזין כמובן.

דגם תצוגה נוסף של שברולט סילבראדו נקרא RST OFFROAD– ומיועד, לפי שברולט, לנהגים שמחפשים ביצועים שם למטה – בשטח (כולנו ככה, לא?). רשימת האביזרים כוללת הגבהה של שני אינץ', מדרגות צד מוארות, חישוקי 18 אינץ' ותאורת LED ללילות המבוססת על לד באר באורך של 40 אינץ'.

גרסה נוספת מיועדת למי שמעוניין דווקא בחיים על האספלט – ונקראת RST STREET. כאן אין הגבהה, אלא דווקא מתלי ספורט המחביאים חישוקי 22 אינץ' אשר חובקים מקדימה בלמי ברמבו המבוססים על קאליפרים משושי בוכנות שלדבורים אין שום חלק בתכנון שלהם. בנוסף, יש גם מערכת שמע בהספק מטורף שכוללת כמה סאב וופרים נסתרים. בשביל הנשמה.
אצלנו בישראל משווק שברולט סילבראדו ברמות איבזור LT ו-LTZ החל מ-236,000 שקלים.