רוני נאק
הנה דוגמה נפלאה כשיצרנית רכב שמבינה עניין נותנת דרור. ה-BEAST של שברולט שבביתן המותג בתערוכת SEMA נולדה מהרצון של שבי להדגים את היכולות של הטנדרים שלה וכן את מגוון אביזרי הביצועים שהיא מציעה כדי לשדרג את הדגמים הסטנדרטיים.

הבסיס למה שאתם רואים בצילומים מתבסס על שלדה של סילבראדו ועליה מרכב שיוצר במיוחד לתערוכה ובחזית מנוע LT4 עם מגדש-על (סופרצ'רג'ר אמיתי לא כמו של טסלה) המפיק 650 כ"ס. לפי שברולט זהו כלי שיכול לשלוט במדבר – בכל מדבר – עם מערך יכולות, שליטה וביצועים שבבסיסה פלטפורמה מוכרת מיצור סדרתי וחבילה של שידרוגים דרמטיים הזמינים לרכישה מהמדף.

הפלטפורמה של השברולט סילבראדו הקצר, קוצרה עוד יותר ואליה נוסף מבנה של כלוב בטיחות מצינורות כרו-מולי. על השלדה המתגלגלת הורכב הבודי המעוצב הזה שיהיה קל משקל במיוחד. מפשק הגלגלים הורחב ל-91 אינץ' שזה 231 ס"מ ואת קפיצי העלים שמאחור החליף מתלה רב-חיבורי חדש שהוא הכרחי כדי לשמור על השליטה בנהיגת מדבר מהירה.

הכוח כאמור מגיע ממנוע V8 בנפח 6.2ל' עם סופר צ'רג'ר המפיק 650 כ"ס (נתון מומנט לא נמסר אבל יש לצפות לכ-80 קג"מ לפחות מחיה כזו). תיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים, תיבת העברה עם LOW השולחת את הכוח לגלגלי 37 אינץ' על חישוקי בידלוק בקוטר 20 אינץ'. על השליטה בכל המסה המהירה הזו מופקדת מערכת בלמים מחוזקת ומוגדלת שגם היא מגיעה ממדפי האביזרים של שברולט פרפורמנס.
• מבחן לשברולט סילברדו
עם דלתות בצורת צינורות פלדה – הקבינה מינימאליסטית ותכליתית. ארבעה מושבי ספורט מבית RECARO עם רתמה בת ארבע רצועות. צג מידע קטן של 7 אינץ' המציג את נתוני הרכב וקצת שיפועי צד ומידע שאמור לעזור לכם לא להפוך את המפלץ הזה בשטח.

הנה עוד כמה נתונים לסיום:
מהלך המתלים עומד על 30.5 ס"מ בחזית ו-40 ס"מ מאחור. מרווח הגחון הוא 35 ס"מ, בסיס הגלגלים הוא 322 ס"מ (ילדה גדולה!) וזוויות המרכב הן: גישה 45 מעלות, נטישה 46.5 מעלות ו-35 מעלות לזווית הבטן.
