תומר הדר
היכונו לאחד הריקולים הגדולים בתולדות פיאט קרייזלר. הסיבה: המכוניות עלולות לנעול את בקרת השיוט ולהמשיך לנסוע. כך מודיעה FCA, חברת האם של פיאט וקרייזלר.
מדובר באחד הריקולים הגדולים בתולדות היצרנית- ולפי FCA עד כה לא אותרו רכבים שהיו מעורבים בתאונות דרכים כתוצאה מן הליקוי המדובר. אך עם זאת, בנתיים כאמצעי בטיחות מדגישה FCA שבדגמים אשר מושפעים מן הריקול אסור להפעיל את בקרת השיוט. יש לציין כי חלק ניכר מן הדגמים המזומנים לריקול, אשר נחשב לאחד הגדולים בתולדות פיאט קרייזלר, אינם דגמים המשווקים בישראל, אלא דגמים יחודיים לשוק האמריקאי.

על פי פיאט קרייזלר, הריקול נוגע ל-14 דגמי רכבים שונים ותתי דגמים שיוצרו בין 2014 ל-2018 הדגמים הם קרייזלר 200 משנות המודל 2015 עד 2017, קרייזלר 300 מן השנים 2014 עד 2018, קרייזלר פסיפיקה מן השנים 2017 עד 2018, דודג' צ'אלנג'ר קופה מן השנים 2015 עד 2018, דודג' צ'אלנג'ר סגאן מן השנים 2014 עד 2018, דודג' ג'רני מן השנים 2014 עד 2018, דודג' דוראנגו מן השנים 2014 עד 2018.
ג'יפ צ'רוקי וגראנד צ'רוקי מן השנים 2014 עד 2018,, ג'יפ רנגלר החדש (ששיווקו בישראל טרם החל) משנת 2018 וטנדר ראם 1500 משנת 2014 עד 2018.