רוני נאק
הרנגלר החדש של JEEP על שלל גרסאותיו השונות נחטף כמו לחמניות חמות. יחד איתו גם טנדר גלדיאטור – שזה בעצם רנגלר מאורך – נהנה מרשימת המתנה ארוכה למרות תג מחיר גבוה למדי. וזה נהדר גם כי מותגי JEEP ו-RAM הם אלו שמשלמים בתקופה האחרונה את החשבונות בקבוצת FCA.
• גם אתם יכולים רכב חדש – הנה כך!

בכל מקרה JEEP גלדיאטור – הזמין בינתיים בישראל רק ביבוא אישי – חזר השנה לחיים אשר הפסקה ארוכה מאד מתחילת שנות ה-80'. אז הייתה בהיצע חבילת איבזור "הונצ'ו" – שכלל בין היתר ריפודי מושבים מבד ג'ינס של לוויס, וקשת התהפכות חיצונית עם פנסי תאורה נוספים עליה. החבילה הוסיפה יותר סטייל וקשיחות לטנדר כפולה ההנעה דאז.

ועתה סוכן של JEEP ממדינת ניו יורק מחזיר לחיים את חבילת הונצ'ו ללקוחותיו שרוצים ג'יפ גלדיאטור יותר מושקע, יותר מיוחד ועם נופך נוסטלגיה שהוא חלק בלתי נפרד ממותג JEEP.
החבילה כוללת קשת התהפכות עם ארבעה פנסי, חישוקי גלגלים לבנים בעיצוב רטרו, מדבקות צד בסגנון שנות ה-80' עם כיתוב HONCHO, בולמי זעזועים של FOX, מתקן לגלגל חילופי בארגז ועוד.

קיט האביזרים מקפיץ את המחיר של JEEP גלדיאטור ב-20 אלף דולרים לתג מחיר של כ-70 אלף דולרים ומתבסס על גרסת "אוברלנד" של הגלדיאטור. את כל השאר אתם מכירים: מנוע פנטאסטר בנפח 3.6ל' עם תפוקה של 285 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, טרנספר עם LOW שני סרנים חיים – וחיוך.
