תומר הדר
כמה משלמים הצרכנים בארה"ב עבור רכב חדש וכמה משלמים הישראלים? התשובה לשאלה זו כמובן מורכבת וכנראה די מקוממת, אך בינתיים הונדה חושפת באופן רשמי את מחירי הפספורט החדש לארה"ב. הונדה פספורט, לטובת מי שאינו מכיר, החל את דרכו כגרסה "הונדאית" של איסוזו רודאו שהייתה בעצם רודאו עם סמל הונדה – אך התפתח בשנים האחרונות לרכב כביש שטח העומד בפני עצמו וממוצב מעל הונדה CRV.

לפני שנגיע למחיר – הנה מה שמקבלים בארה"ב: מנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים אשר מפיק 280 כוחות סוס, הנעה כפולה בחלק מהגרסאות, חישוקי 20 אינץ', מערכות בטיחות אקטיביות, עמדת WIFI עצמאית ועוד. והמחיר? עבור דגם בסיסי יש לשלם 32 אלף דולר, כלומר פחות ממחיר של קורולה בישראל. מי שמעוניין בפספורט כפול הנעה ישלם 34 אלף דולר, כלומר כמו קורולה עם מעט יותר אבזור.הגרסה המפוארת ביותר עולה 43,680 דולר, כלומר פלוס מינוס חצי ממחירו של הונדה CRV הקטן ממנו בשוק הרכב הישראלי.
