רוני נאק
בעוד כשבוע, ב-20 לאוקטובר, צפויה GMC לחשוף לציבור בארה"ב ולעולם כולו את טנדר האמר החשמלי. בניגוד למקובל בתעשייה החשיפה לא תתקיים במסיבת עיתונאים למובילי התעשייה, גם לא במפגש זום מרתק לבלוגרים נלהבים מרחבי העולם. GMC (ו-GM בתכלס) פורסות יריעה רחבה הרבה יותר וההשקה תיעשה כפרסומת שתופיע במהלך המשחק הראשון של ליגת הכדורסל הבכירה. פרנזטור כבר יש, לא הלכו על הבזול, והוא לברון ג'יימס שייככב במודעות.

המטרה של הקמפיין גדולה הרבה יותר מרק להראות את הטנדר החדש אלא בעל מטרה תודעתית חשובה יותר ולתקשר את העתיד החשמלי הנרחב של GM על שלל מותגיה. בפלטפורמות הדיגיטליות שבהן תופיע המודעה יוכלו הגולשים לקבל מידע רב יותר על טנדר האמר, לשוטט בין חבילות האבזור השונות וגם לבצע הזמנה מוקדמת לרכב בעלות של 100 דולרים בלבד (קריצה, קריצה, טסלה). בפורד מצפיה לחשיפה לכ-מיליארד אמריקאים וגם אם אחוז קטן מאלו אכן יגהצו את דמי הקדימה, מדובר בהכנסות מידיות של מיליוני דולרים. סכום שעשוי לכסות, אולי, את עלות הקמפיין.
הופעה ראשונה של המודעה תהיה בשעה 20:00 (שעון מזרח ארה"ב) בתאריך ה-20 לאוקטובר. במקביל יפתח את GMC להזמנות.