רוני נאק
יונדאי העולמית חשפה היום ממתק אמיתי. טנדר קל בשם "סנטה קרוז" עם תא כפול, ארגז פתוח והנעה כפולה קבועה. המרכב אחוד (לא מרכב-על-שלדה) עם מתלים נפרדים ומראה של יונדאי טוסון החדש. הממדים קומפקטיים והכלי מיועד יותר לפנאי מאשר לעבודה קשה בחוות בקר טקסאנית.

מעוצב בארה"ב וגם יהיה מיוצר בארה"ב – שם הם קוראים לרכב "ספורט אנדוונצ'ר" עם מסר שמדובר בסגמנט חדש (סובארו באחה הייתה שם ועזבה). עם פניה ברורה להיפסטרים המקושרים של העיר. זה טנדר ולא ג'יפון. מוכן לתקוף את השטח ומיועד לחיים בעיר.

הבסיס המכאני הוא של הטוסון החדש, ועם חזית טוסון מאד נוכחת, מפשק גלגלים מורחב, חישוקי 20 אינץ', מרכב מנופח מעט, וארגז עם פנסי רוחביים שמחזקים את מימד הרוחב של הארגז. הארגז עצמו רחב בחלקו התחתון. המידות הן 122 ס"מ למעלה ו-152 ס"מ ברצפה. זה יותר קטן ממה שנמצא בניסן פרונטיר וטויוטה טאקומה.

הפנים מודרני לגמרי, קוקפיט דיגיטלי מלא, 10.25 לוח מחוונים, מסף מולטימדיה 8 אינץ', ממשקי קארפליי ואנדרואיד אלחוטיים, פתיחת דלתות והתנעה מהסמארטפון.
הארגז ננעל על וילון נגלל, רצפה כפולה, אמבטיה לקרח, עם דיפון הגנה קשיח ואזני גרירה.

בהיצע שתי יחידות הנעה: 2.5ל' אטמוספרי עם 190 כ"ס ו-25 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. המנוע השני הוא 2.5ל' טורבו 275 כ"ס, 43 קג"מ שזה מצויד בתיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 8 הילוכים. בשני המקרים מדובר במערכת הנעה כפולה HTRAC עליה כתבנו בהרחבה ממש לאחרונה.
חבילת הבטיחות האקטיבית, Smart sense, כוללת את כל מה שצריך: בלימת חירום אוטונומית, ניטור ילדים במושב אחורי, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד רשימה ארוכה של פריטים סטנדרטיים ואופציונאליים כדי לספק מעטפת בטיחות חכמה לרכב.

נתוני משקלים או ביצועים טרם נמסרו כמו גם המחירים.