רוני נאק
כאשר INEOS השיקה את הגרנדייר ב-2023, היא בנתה במהירות קהל מעריצים על ידי מילוי הוואקום שהותיר ה-Defender החדש. כבשה בכך את ליבם של נהגי שטח קשוחים וגם נהגים בעלי חוש מפותח לסטייל שחיפשו פונקציונליות עטופה בתחכום. בעוד שהגרנדייר הוכיח את עצמו בביצועים, האנשים של Chelsea Truck Company חשו שאפשר לשפר: נועז יותר, דרמטי וייחודי עוד יותר.

Chelsea Truck Company חברה לסדנה נוספת ומאד מוכרת בעיקר סביב העבודה שלה עם דגמי לנד-רובר שונים KAHN. המטרה היא לפתח אב טיפוס, עם ההבטחה שדי מגיעה אוטומטית כשמדובר בשתי סדנאות כה מנוסות, וביצוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב וביצוע.

והתוצאה? טרנספורמציה מותאמת אישית עם פירוש חדש לגרנדייר ועם שם הקורץ (ואולי אפילו עוקץ) ללנד רובר: Series II Expedition. החשיפה זכתה לתהודה רבה, בממלכה המאוחדת ומאנשי 4X4 ברחבי העולם וזה נותן רוח גבית להמשיך את תוכניות ההתאמה האישית ל-INEOS Grenadier. האם אייקון נולד?

הסדרה 2 אקספדישן מגדיר מחדש את הגישה התכליתית של הגרנדייר ומוסיף סגנון מעודן, אלמנטים עיצוביים ברורים וחווית נהיגה משופרת. כמובן שישנם מתלים מוגבהים, חישוקי גלגל מעוצבים ועליהם צמיגים בגודל 37 אינץ'. לא נפקד מקומו של ריפוד מעור נאפה איטלקי בהתאמה אישית, והוא בנוי (כבר מהבית) לכבוש כל שטח בסטייל ובעוצמה.

סדנת CTC מציעה את הגרנדייר סדרה 2 אקספדישן במחיר בסיס של 94 אלף ליט"ש (משתנה בהתאם לרצונות ההתאמה האישית של הלקוח). אצלנו בישראל UMI אמורה להתחיל בקרוב בשיווק של הגרנדייר הסטנדרטי במחיר שיהיה סביב ה-700 אלף שקלים.
