יום שלישי , 16 יולי 2024
איסוזו די-מאן ארקטיק - כל מה שאיסוזו דימקס רגיל צריך. צילום: ARCTIC
איסוזו די-מאן ארקטיק - כל מה שאיסוזו דימקס רגיל צריך. צילום: ARCTIC

איסוזו דימקס איסלנדי

רוני נאק

זוכרים את ארקטיק טראקס? החברה האיסלנדית שלוקחת טנדרים תמימים והופכת אותם למפלצות שבישראל היו חוטפות הורדה מהכביש ברגע ההתנעה מציגה כעת דור חדש לאיסוזו די מקס ארקטיק טראק.

איסוזו די-מאן ארקטיק - כל מה שאיסוזו דימקס רגיל צריך. צילום: ARCTIC
איסוזו די-מאן ארקטיק – כל מה שאיסוזו דימקס רגיל צריך. צילום: ARCTIC

בדומה לדור הקודם, שנקרא AT35 לאור העובדה ש..ובכן..יש לו צמיגי 35 אינץ', גם הדור החדש נקרא AT35 ולובש כמובן סט צמיגי 35 אינץ'. ובדומה לדור הקודם, גם הדור החדש ניתן לרכישה באמצעות סוכני איסוזו בבריטניה. הגיוני בהתחשב בעובדה שכאן בישראל התקנה של סט בולמי זעזועים משופרים עלולה להביא להורדה של אחריות היצרן.

איסוזו די-מאן ארקטיק - כל מה שאיסוזו דימקס רגיל צריך. צילום: ARCTIC
איסוזו די-מאן ארקטיק – כל מה שאיסוזו דימקס רגיל צריך. צילום: ARCTIC

המנוע של הAT35 זהה למנוע הסטנדרטי של הדי מקס, כלומר טורבו דיזל בנפח 1.9 ליטרים המפיק 162 כוחות סוס ומשודך הן לתיבה ידנית והן לתיבה אוטומטית.

איסוזו די-מאן ארקטיק - כל מה שאיסוזו דימקס רגיל צריך. צילום: ARCTIC
איסוזו די-מאן ארקטיק – כל מה שאיסוזו דימקס רגיל צריך. צילום: ARCTIC

 

Check Also

ג'ילי משקיעה במנועי בעירה פנימית

ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

four × five =