תומר הדר
בשוק הרכב הישראלי נהנה הדי מקס של איסוזו מתואר מחייב: הטנדר הנמכר ביותר בישראל, לפחות נכון לשנה שעברה. בפועל, מדובר בתואר מחייב במיוחד בפלח שוק שנמצא כל הזמן במגמת שינוי בגלל חדירת דגמים חדשים וגם טנדרים גדולים וכבדים יותר, ופטורים ממס כמובן.

כעת מודיעה איסוזו, לפחות לעת עתה בבריטניה, על חשיפת שדרוג מקיף לדי מקס שכולל הצגת מנוע דיזל חדש-וקטן במיוחד, לפחות במונחי טנדרים. לפי איסוזו, המנוע החדש, בנפח-1.9 ליטרים מפיק 164 כוחות סוס ומאפשר לאיסוזו לגרור משקלים של עד-3.5 טונות-ולשאת מטען במשקל של עד טונה אחת.

בנוסף, הדי מקס המחודש יצויד במערכות אנדרואיד אוטו וקאר פליי. מעבר לכך, לראשונה יצוידו דגמי-2017 של הD MAX במערכת 4X4 עם מנגנון shift on the fly, כלומר יהיה ניתן לשלב 4X4 תוך כדי נסיעה.