רוני נאק
סקרי JDPOWER בודקים לרוב שביעות רצון ותקלות – אבל גם הם סוקרים את נאמנות הלקוחות למותגי הרכב שהם קונים. ותוצאות הסקר האחרון בארצות הברית מגלה כי מותג הרכב לו האמריקאים נאמנים ביותר הוא סובארו אשר מוביל עם 61.5% מלקוחותיו שנשארים מאחורי מנוע הבוקסר. אחרי סובארו ברשימת המותגים העממיים תמצאו את טויוטה עם 59.5% ואת הונדה עם 57.7 אחוזי של לקוחות חוזרים.
• רוצים רכב חדש? עכשיו אתם יכולים!
![הנה דירוג שימור הלקוחות בארה"ב לפי JDPOWER](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2019/07/173b.jpg)
הסקר בחן האם לקוחות רכשו או עשו עסקת ליסינג לרכב חדש מאותו המותג שקיים כבר אצלם – כאשר הנאמנות נבחנה בקרב מי שבחר באותו מותג כפי שהיה לו בטרייד-אין. הסקר בחן עיסקאות שהתקיימו בין יוני 2018 לחודש מאי 2019 וכוללים את כל השנתונים.
![דירוג שימור הלקוחות בקרב מותגי הפרימיום. לקסוס מובילה. צלום: JDPOWER](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2019/07/173a.jpg)
בקרב מותגי היוקרה 47.6% מהלקוחות של לקסוס חזרו לרכוש/ליס לקסוס חדשה. במקום השני תמצאו את מרצדס עם 44.2% לקוחות חוזרים ובמקום השלישי ב.מ.וו עם 43.6 אחוזים. הסוקרים ציינו בהשתאות את ההישג של לקסוס לאור העובדה שמרבית לקוחותיה הם בקבוצות רכבי הפנאי RX ו-NX.
![לקסוס החביבה על האמריקאים עם הצלחה בעיקר עם דגמי הפנאי כמו ה-RXL שבצילום. צילום: לקסוס](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2019/07/lexus-rx450hl-095-2.jpg)