רוני נאק
ג'יפ חשפה את הרנגלר הסדרתי הכי חזק שלה והוא היברידי נטען (PHEV). בקצרה מדובר במערכת הנעה עם מנוע טורבו-בנזין 2.0ל' המוכר לנו אשר מפיק לבדו כ-270 כ"ס ועוד שני מנועים חשמליים לתפוקה משותפת של 375 כ"ס ו-64 קג"מ. המיץ למנועים החשמליים מגיע מסוללת ליתיום גדולה מאד – 17 קוט"ש אשר מסוגלת לספק גם טווח חשמלי נקי של כ-40 ק"מ. משקל הרכב עולה ב-250 ק"ג ביחס לרנגלר עם מנוע פנטאסטר.
![](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2020/09/4XE-4.jpg)
תשמחו בוודאי לגלות כי מערכת ההנעה הקשוחה של ה-RUBICON נותרה בעינה: סרנים DANA 44 בחזית ומאחור, טרנספר עם LOW 4:1 בגרסת רוביקון (2.72:1 בגרסאות האחרות), נעילות דיפ' מקוריות וניתוק מוט מייצב קדמי. למרות החישמול JEEP מצהירה כי הרנגלר יוכל לצלוח מים עד עומק של 76 ס"מ ללא הכנה מראש.
![](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2020/09/4XE-3.jpg)
כדי שהעם ידע כי מדובר ברנגלר היברידי מצויידת גרסת 4xe בסמלים התואמים, רקע כחלחל בנקודות הרגישות וזהו בעצם. תחילת השיווק העולמי של ג'יפ רנגלר 4xe תתרחש ברבעון הראשון של 2021.
![](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2020/09/4XE-2.jpg)