יום שלישי , 16 יולי 2024
40 מייל לשעה בחזיתית חלקית. ג'יפ רנגלר שוב מתהפך במבחן של ה-IIHS. צילום: IIHS

ג'יפ רנגלר לא עוד פעם!


רוני נאק

תוצאה מביכה, שוב, לג'יפ רנגלר ולחברה האם סטלנטיס, במבחן ריסוק עכדני שערך ה-IIHS בארה"ב. למרות שסטלנטיס הצהירה כי נעשו שינויים ועדכונים ברנגלר אחרי ההתהפכות של הרכב במבחן ריסוק בחפיפה חלקית שנערך לפני כשנתיים, התוצאה גם השנה – זהה. לפי ה-IIHS בדגמי 2022 נעשו שינויים מבניים בחזית שנועדו בדיוק למנוע את ההתהפכות.

לפי IIHS "איזור המחיה" של הנהג החזיק מעמד היטב ולא קרס או הסיט את הנהג מהמושב בצורה מסוכנת. צילום: IIHS

• לדו"ח המלא של ה-IIHS

במבחן של ה-IIHS, הרנגלר התהפך לצד של הנוסע לאחר שפגע פגיעה חזיתית-חלקית במחסום נייח. ההתהפכות החלקית, כך לפי ה-IIHS, יוצרת סכנה מוגברת לנוסע שליד הנהג, מעבר לתקן של פגיעה מהסוג הזה. התהפכות הרכב במפגש כזה אינו נחשב לתוצאה רצויה ולכן הדירוג של הרנגלר ירד ל"MARGINAL". חשוב לציין שזו לא הדרגה הנמוכה ביותר (POOR) שכדי להגיע אליה צריך להגיע לסטאטוס של "מלכודת מוות".

• מבחן דרכים ג'יפ גלאדיאטור רוביקון

בפרמטרים האחרים, למעט הגנה על הרגליים (דירוג P), קיבל ג'יפ רנגלר המעודכן דירוג G שזה GOOD ולנו זה אומר "בסדר" אז אם תשארו על הצד של הצמיגים – אתם בסדר.

Check Also

ג'ילי משקיעה במנועי בעירה פנימית

ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × two =