יום שלישי , 16 יולי 2024
הנה קיה נירו EV - שהיא הגרסה ה-100% חשמלית של קיה נירו שאנו מכירים. לפי קיה תהיה אוטונומיה של 450 קילומטרים. גרסה זולה יותר תציע טווח של 300 קילומטרים. חשיפה גלובאלית בסתיו הקרוב. צילום: קיה
הנה קיה נירו EV - שהיא הגרסה ה-100% חשמלית של קיה נירו שאנו מכירים. לפי קיה תהיה אוטונומיה של 450 קילומטרים. גרסה זולה יותר תציע טווח של 300 קילומטרים. חשיפה גלובאלית בסתיו הקרוב. צילום: קיה

קיה נירו חשמלי בדרך

תומר הדר

קיה נירו, הקרוס אובר של היצרנית הקוריאנית המשווק בישראל בגרסה היברידית זוכה גם לגרסה כל-חשמלית. השם: קיה נירו EV. לפי נתוני קיה, עד כה נמכרו בעולם 200 אלף נירו, ש-65 אלף מהם נמכרו ללקוחות באירופה.

מבחן דרכים קיה נירו הייבריד

בחר את הרכב שלך – אנחנו נסדר לך!

כעת כאמור מגיעה הגרסה החשמלית – אשר מסוגלת לנסוע, לפי קיה, לטווח מרשים של 450 קילומטרים. בכך מצטרף קיה נירו EV  ל-קיה סול EV  החשמלית. קיה נירו EV  מונע בסוללת ליתיום איון בהספק 64 קילוואט ודורש 54 דקות לטעינה של 80% מנפח הסוללה באמצעות מטען ייעודי. לצד סוללה זו תוצע סוללה נוספת – שתאפשר לקיה נירו החשמלי לנסוע לטווח של 300 קילומטרים.

 

קיה נירו החשמלי מונע במנוע המפיק 204 כוחות סוס, אשר מאפשר זינוק מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7.8 שניות אך במפתיע, קיה אינה נוקבת במהירות מרבית.

Check Also

ג'ילי משקיעה במנועי בעירה פנימית

ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 − 2 =