רוני נאק
קיה סטוניק LX מקבלת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.4ל' עם תפוקה של 100 כ"ס ו-13.6 קג"מ – ההנעה קדמית בלבד באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית עם 6 הילוכים. יחידת הנעה נוספת (שלא קיימת בגרסה זו) היא 1.0ל' טורבו עם 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ ותיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.
חבילת האבזור התקנית כוללת: 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה אקטיבי, החלפת אורות אוטומטית, בקרת משיכה ויציבות ועוד. בתחום הנוחות יש בקרת אקלים, מראות צד חשמליות ומחוממות, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ' וממשק אנדרואיד/קארפליי – נגיעות של עור על גלגל ההגה וידית ההילוכים ועוד.
חבילת LX החדשה מוותרת על שמשות פרטיות כהות מאחור וחישוקי הסגסוגת יורדים בקוטר ל-15 אינץ'. גרסת LX מצטרפת להיצע הגרסאות של סטוניק המסתכם ב-5 רמות אבזור שונות ומנעד מחירים מ-104,900 שקלים ועד 122,900 שקלים.
