תומר הדר
"למבורגיני URUS זקוק לעוד כוח". הנה משפט שאף אחד לא אמר אף פעם. חוץ מהטיונרים של ABT הגרמנית. חבורה שמתמחה בדרך כלל בכל מה שמגיע מקונצרן פולקסווגן "אבל למבורגיני שייכת לפולקסווגן" יציין מישהו (Aber Lamborghini gehört zum Volkswagen) – ולכן מבחינת ABT מדובר במטרה לגיטימית לחלוטין ל"שיפור".

• רכב חדש החל מ-549 שקלים בחודש בלבד!
הנה התוצאה: ב-ABT מתחילים עם למבורגיני URUS סטנדרטי וחלשלוש, שמנוע ה-4.0 ליטרים שלו מפיק רק 650 כוחות סוס שדופים – ועושים לו מסאז' רקמות עמוק במגדשים-מה שמעלה את ההספק המוצהר ל-710 כוחות סוס משורגים ומקועקעים היטב. המהירות המרבית המוצהרת, 305 קמ"ש עולה מעט לאזור ה-310 (גרר אירודינאמי זה חרא) ואילו הזינוק ל-100 קמ"ש יורד מ-3.6 שניות ל-3.4 שניות (כי עצם נייח ממשיך לרצות להישאר נייח – איזה אנגלי אחד אמר את זה פעם), כי זה מאוד נחוץ להוריד 2 עשיריות שניה (דיסקליימר: בתנאי מעבדה).

עם חבילת הטיונינג הגרמנית של הפסאבדו איטלקיה (זה אומר "כאילו" כי תכלס זה כמו אאודי Q8) מגיעה גם ערכת מתלים שמורידה את למבורגיני URUS מעט בכיוון אמא אדמה, כי אחרי הכל יש מצב שאף אחד לא באמת ירד איתו לשטח. ואם כן – אנחנו איתך.