תומר הדר
תגידו מה שתגידו על לנד רובר דיסקברי, דבר אחד בטוח: בסיס פצצה לשיפורים. נעילות: יש. יחסי העברה: יש. הגבהות: יש. אבל כל זה היה נכון יותר לגבי הדורות הראשונים של הדיסקברי, אלה שהייתה להם שלדת סולם. עכשיו הכל השתנה: לנד רובר דיסקברי כבר לא בדיוק מבוסס על שלדת סולם וגם אין סרנים חיים. ובשביל מה להגביה כשהדיסקו יודע להגביה את עצמו כשלוחצים על כפתור?

אז כעת קם לו זן חדש של משפרים, כמו סטארטק, שתציג השבוע בתערוכת פרנקפורט חבילת שיפורים לדיסקברי. חיצונית, אין פגוש ברזל בגלל תקנות איכות הסביבה, יש חבילת עיצוב לפגוש הקדמי שמשפרת מעט את זווית הגישה והנטישה, בלי להיראות יותר מדי חריגה ולא מקורית. החישוקים שהדיסקו מקבל הם, שימו לב, בקוטר 22 אינץ', לא בדיוק מידה נפוצה בשטח והצמיגים הם צמיגי כביש למהדרין: 295/40 של קונטיננטל.

בפנים יש דוושות אלומיניום וגם ריפודי אלקנטרה. אז בבקשה: הנה דיסקו משופר שלא הינו מעזים להתקרב איתו לשטח.
