רוני נאק
ריבוי המסכים ברכב חדש, בין אם זה רכב חשמלי או מכונית רגילה, בנוסף לקישוריות רציפה וחיבור מתמיד לרשת מאפשר ליוזר (שבעבר כונה "נהג") להינות משפע של ערוצי תוכן ובידור בין אם בנסיעה או בטעינה ממושכת. צריכת התכנים הזו היא משהו שדובר עליו בעבר הלא רחוק כמשהו שיגיע ב"עתיד" כשרשת הסלולר תהיה חזקה מספיק והטכנולוגיות יוטמעו בתוך הרכבים. אז כנראה שהעתיד, לפחות מהבחינה הזו, כבר כאן.
• BMW סדרה 4 במסירה מהירה ללא מקדמה!

אאודי, ב.מ.וו וגם מרצדס עתידות לגשת למכרז של מחזיקת זכויות השידור של הבונדסליגה בגרמניה לעונת 2025/25. כך פורסם בהמלך הסופ"ש בעיתונות בגרמניה. DFL, בעלת הזכויות, עתידה לפרסם מכרז לקראת סוף השנה הנוכחית לזכויות השידור של ליגת הכדורגל – מכרז שיגיע לראשונה לפתחן של ענקיות הרכב הגרמניות הלהוטות לתת ערך מוסף ללקוחות הפרימיום שגם כך משלמים לא מעט כדי לשזוף את המושב באאודי, מרצדס או BMW. מהצד השני, מכירת תוכן הוא ערוץ תזרימי חדש וחשוב ליצרניות הרכב שתזרים השירות שלהן נפגע בשל החדירה של רכב חשמלי (בו עלויות הטיפולים זולות משמעותית ביחס לרכב ICE) – כך שבהכרנו את מותגי הפרימיום הגרמניים, ישנו סיכוי יותר מסביר שכדי לצפות במשחקי הבונדסליגה יהיה על היוזר לשלם אקסטרה.
