רוני נאק
לוסיד מוטורס, היחידה שבעיני רבים הציגה מכונית חשמלית שיכולה לעמוד מול הטסלה S, עם דגם בשם AIR הפונה לסגמנט הפרמיום עם תג מחיר שמתחיל (בארה"ב) ב-77,500 דולרים ומגבה את היומרה עם טווח EPA של 520 מייל (כ-835 ק"מ) ועד 1,111 כ"ס בגרסאות הבכירות שגם עולות כ-170 אלף דולרים. בהיותה מותג פרימיום גם בלוסיד האפשרויות להתאמה אישית רבות מאד ורשימת הפיצ'רים מספיק ארוכה כדי להרדים גם את חובב הרכב האדוק ביותר. יש והרבה.

ובכן לוסיד החלה רק בנובמבר האחרון למסור את המכוניות הראשונות שלה ללקוחות נרגשים ששילמו די הרבה מרשרשין לגרסאות העילית הראשונות. הרשות לניירות ערך בארה"ב פתחה בחקירת ההנפקה של לוסיד לאחר שזו התמזגה עם שלד בורסאי בשם צ'רצ'יל קפיטל) לקראת ה-IPO שהיה ביולי האחרון (שווי החברה הנוכחי עומד על 72.24 מיליארד דולרים). בזכות אותה הנפקה גויסו הכספים שנדרשו לחברה כדי להתניע במהירות את היצור הסדרתי של ה-AIR. עתה מבקשת הרשות לניירות ערך בארה"ב מלוסיד להציג מסמכים באשר למיזוג עם צ'רציל ובנוסף היא מעוניינת לבחון מקרוב את הצהרות לוסיד עצמה לגבי תחזיות מסוימות שהוצגו על ידי החברה. הידיעה על פתיחת החקירה גרמה לצניחה של 19% בשווי מניית החברה אולם זו התאוששה.
