תומר הדר
דלק מוטורס, יבואנית מאזדה נערכת במרץ לקראת תחילת שיווקו של מאזדה CX-3. בימים האחרונים עלה קמפיין רשתי ראשון לשיווק ראשוני של CX-3 בפייסבוק, אשר מיועד, ככל הנראה, להסב את תשומת לבם של קונים ראשונים לחשיפת מאזדה CX-3. בהתחשב בעיתוי הפרסומים בפייסבוק, "שטח" מהמר שמדובר בשבועות ספורים עד להגעתו של CX-3 פיזית אלינו.
![מאזדה CX-3 מתקרבת במהירות לישראל. היבואן מתחיל בקמפיין חימום לקראת הגעת המלאים. צילום: מאזדה](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/02/Screenshot_20170208-180449.png)
מאזדה CX-3נחשב לאחד מדגמי מאזדה המצליחים בעולם – אך לישראל CX-3 מבושש להגיע, בין היתר ככל הנראה עקב סוגיות הנוגעות לביקוש ברמה העולמית ולתמחור, וזאת למרות שמדובר בדגם וותיק למדי. בכך בעצם נעדרה מאזדה מאחד מפלחי השוק החשובים בישראל – של רכבי הכביש שטח הקטנים. כעת, כאמור, יש למה לצפות.