רוני נאק
זה סוד גלוי בתעשיית הרכב שהדבר האחד החשוב ביותר והמשפיע ביותר על הלקוח זה מראה הרכב – או העיצוב שלו. פעמים רבות עיצוב מוצלח יעזור לרכב בינוני להמריא במכירות ולעומתו עיצוב פחות מוצלח ירתיע אנשים מלקנות מכונית מצטיינת – ויש לכך דוגמאות רבות. לא בכדי הפכו מעצבי המכוניות לסלבריטיז שעל כתפיהם נחה ההצלחה של מותגים ודגמים רבים – על כישלונות מדברים רק כשהם ממש קולוסאליים כמו למשל ב.מ.וו סדרה 7 בדורה הרביעי.

• כך תגשימו חלום של רכב חדש!
אתמול הודיעה מיצובישי על הגיוס של Jorge Diez לתפקיד ראש חטיבת העיצוב של מיצובישי אירופה וסגן נשיא מו"פ באירופה. זהו תפקיד מרכזי בעיצוב הדור הבא של מיצובישי בעידן בו תעשיית הרכב עוברת מהפכה של ממש.
ל-דיאז ניסיון של כמעט שני עשורים בקבוצת VW בה היה אחראי על עיצוב המרכבים של מכוניות סיאט וכן על עיצוב רכבי התצוגה והקונספט של אאודי. הוא היה בצוות העיצוב של אאודי TT (עיצוב שזכה בפרסים רבים והפך את המכונית לרבת מכר), אאודי A7, סיאט לאון וגם סיאט 20V20 אשר בישרה את המראה של רכבי הפנאי הנוכחיים של מותג SEAT, ארונה ו-אטקה.

במיצובישי מבינים שכדי להצליח יותר בזירה האירופאית הם צריכים אנשים כמו דיאז ואכן בכוונתם להרחיב את חטיבת העיצוב האירופאית – ועם טאלנט כזה בהחלט שיש למה לצפות.
